TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 9 - 11 Juli / Gatebil - Rudskogen

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #362382  av James
 
Scotty skrev:Er det noen som vet åssen det er med teknisk kontroll der? Er det stor sjanse for å bli tatt med ikke godkjent motor og for høyt lydnivå?
jeg har vert på Rudskogen fire ganger før og ikke blitt stoppet i teknisk, men tror det er mer flaks... Har en del kompiser som har røke på de tekniske kontroller der, fått mangellapp og i værstefall tar bilen fra deg på stedet pga. da de har misstenkt høy motortrimming..! :roll:
Men kommer mann grytidlig på for. eks fredag før de begynner BT begynner med drittet sitt tror jeg det skal gå bra..Men værre når mann skal ut igjen på søndagen.. :roll:
 #362424  av Stian AB
 
James skrev:
Scotty skrev:Er det noen som vet åssen det er med teknisk kontroll der? Er det stor sjanse for å bli tatt med ikke godkjent motor og for høyt lydnivå?
jeg har vert på Rudskogen fire ganger før og ikke blitt stoppet i teknisk, men tror det er mer flaks... Har en del kompiser som har røke på de tekniske kontroller der, fått mangellapp og i værstefall tar bilen fra deg på stedet pga. da de har misstenkt høy motortrimming..! :roll:
Men kommer mann grytidlig på for. eks fredag før de begynner BT begynner med drittet sitt tror jeg det skal gå bra..Men værre når mann skal ut igjen på søndagen.. :roll:
Jeg har aldri sett noen teknisk på søndagen på vei hjem igjen..Men promille kontroll derimot, det er det mye av på søndagen:P
 #362488  av Daniel HS
 
Stian AB skrev:
James skrev:
Scotty skrev:Er det noen som vet åssen det er med teknisk kontroll der? Er det stor sjanse for å bli tatt med ikke godkjent motor og for høyt lydnivå?
jeg har vert på Rudskogen fire ganger før og ikke blitt stoppet i teknisk, men tror det er mer flaks... Har en del kompiser som har røke på de tekniske kontroller der, fått mangellapp og i værstefall tar bilen fra deg på stedet pga. da de har misstenkt høy motortrimming..! :roll:
Men kommer mann grytidlig på for. eks fredag før de begynner BT begynner med drittet sitt tror jeg det skal gå bra..Men værre når mann skal ut igjen på søndagen.. :roll:
Jeg har aldri sett noen teknisk på søndagen på vei hjem igjen..Men promille kontroll derimot, det er det mye av på søndagen:P
De hadde teknisk fra Våler i fjor... Men vi kjørte rett forbi, kjørte CSen til en kompis...
 #362517  av JePe
 
De kommer nok til å stå der tenker jeg, blir litt smånervøs selv om jeg har alt av ombygging godkjent bortsett fra et nummer fore "sko" for øyeblikket..
Er det noen fra Oslo området som skal kjøre innover i tolvtida på fredagen her, slå følge?
 #362601  av James
 
jeg må også melde pass.... :(
 #362702  av SanAndre
 
Jeg ser at det står på Gatebils hjemmeside at portene åpner klokka 11 på fredag, men noen som vet om det er noen som helst sjans for å slippe inn hvis jeg kommer tidligere? :P
 #362706  av James
 
Det skal ikke være noe problem fra tidligere treff.. :wink: Har slept meg inn sånn åtte-ni tiden før :)
 #362708  av SanAndre
 
James skrev:Det skal ikke være noe problem fra tidligere treff.. :wink: Har slept meg inn sånn åtte-ni tiden før :)
Okei, flott :) Da satser jeg på det..
 #362794  av Daniel HS
 
Sitter i Carlosen i skrivende stund på Rudskogen, og været er upåklagelig bra!!!! Har plassert bilen min her med Bergen Gatebilklubb, her står 4 Toyotas, 2x CS, 1xCelica T23, og en Mr2 MkII 3gen turbo, samt en Navara med Extreme 4x4 styling, og tidvis en Skyline R33 GTS.

Har møtt på noen her innefra, Stian AB, Giske og ErikG... Noen flere? Bare å komme å hilse på. er som regel i nærheten av CSen min, dvs, den med masse Gatebil MotorExpo reklame på.

Er forresten masse Toyotas på banen denne gangen, og ikke bare Supras. 4-5 Mr2MkII'er, 3 ST-185, og noen gamle Corollaer. Noen her? Vet at Stian AB er utpå... :)
 #362797  av C.s91
 
Har også vært der i hele dag, og er solbrent over hele kroppen, nydelig vær. Fikk ikke plass sammen med noen kjente toyotaer, men så hvertfall StianAB kjøre, og bilen til DanielHS. Var egentlig mange flotte toyotaer der i dag, morsomt å se både gen 5 og 6 GT4 på banen samt 3 stk MR2 MKII ( en rød, svart, gul). Veldig uheldig med å miste carbon paneser på strekka du med den gule gen. 5 GT4'n.
Kommer oppom i morgen også, håper å kunne stå litt nærmere toyota folka hvis det blir ledige plasser!
 #362800  av Scotty
 
Var der i dag selv. Deilig vær, mye bra folk, biler og kjøring! De jeg vet om som jeg kjente igjen var Supramk3turbo og StianMK3. Ellers sikkert flere celica/mr2 folk fra forumet.

Tok litt bilder og film av begge MK3'ene og div Toyota på banen, i tillegg til alt annet.. slenger opp i løpet av mandag(får minnekortet da).
 #362806  av sleeper
 
Var og så litt i dag, og var bra med celica og mr2 på banen..
Bra satsing av han med den gule mr2`n.. ikek ofte du ser mr2 i drift.. ( men du kunne nok hatt nytte av et sett stivere dempere\coilovers..)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7