TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 9 - 11 Juli / Gatebil - Rudskogen

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #362834  av predator
 
Veldig hakkete, men kjekt å se for oss som ikke har anledning til å dra dit selv :mrgreen:
Takker...
 #362836  av lexusmann
 
Funker fint her... :wink:
 #362865  av C.s91
 
predator skrev:Veldig hakkete, men kjekt å se for oss som ikke har anledning til å dra dit selv :mrgreen:
Takker...
Da har du nok ikke rask nok PC/linje. Er ikke hakkete i det hele tatt på noen av Pc'ene her eller i min venne krets...
 #362884  av predator
 
C.s91 skrev:
predator skrev:Veldig hakkete, men kjekt å se for oss som ikke har anledning til å dra dit selv :mrgreen:
Takker...
Da har du nok ikke rask nok PC/linje. Er ikke hakkete i det hele tatt på noen av Pc'ene her eller i min venne krets...
Har 15 mb linje, så tror ikke det var den, men heller min eeepc som måtte restartes pga minnetap. :)
 #362891  av C.s91
 
Hehe, dere får si ifra hvis dere ønsker mer film, har ca 10 gig til som jeg kan gå igjennom, og det er hele breisladden og litt drifting i regnet i dag "tidlig"
 #362893  av Offern
 
er misbruket mitt av starlet med dårlige dekk dokumentert av noen denne helgen?
 #362943  av Offern
 
Beige/gul starlet med orginaltunderstell og 4 tusenmetere i fronten. ble kjørt både lørdags morgen ca 1 time og en halvtime-trekvarter på søndagen i regnet :P
 #362945  av predator
 
C.s91 skrev:Hehe, dere får si ifra hvis dere ønsker mer film, har ca 10 gig til som jeg kan gå igjennom, og det er hele breisladden og litt drifting i regnet i dag "tidlig"
Ønsker veldig gjerne film fra Autoslalomen , da en kompis kjører der (Den koksgrå mx5en) Med sorte 6aul felger...
 #362972  av ErikG
 
Sitter å redigerer bilder nå. Har en god del toyotaer, har også en del av sjåførene av dem utover kvelden;)

Vi kunne evnt lagd en felles tråd med bilder fra Gatebil?
 #363047  av Mr_Storbrua
 
C.s91 skrev:Hehe, dere får si ifra hvis dere ønsker mer film, har ca 10 gig til som jeg kan gå igjennom, og det er hele breisladden og litt drifting i regnet i dag "tidlig"
Jeg reiste før breisladden begynt, så jeg kunne veldig gjerne tenke meg film av den.. :)
 #363048  av celica_st185
 
C.s91 skrev:Veldig uheldig med å miste carbon paneser på strekka du med den gule gen. 5 GT4'n.
Var nok meg dette :oops: Glemte å stikke i splintene i panserlåsene når vi var nede i depot... Er forresten ett orginalt stålpanser, så var veldi heldig med at det løsna fra bakre hengslene og fløy over bilen og ikke knuste frontruta :roll:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7