TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Interesse for ts-ogn sommertreff pÃ¥ østlandet?

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #359987  av Scotty
 
Hei,

Er det noen interesse for et ts-ogn sommertreff? Bare et slags uoffisielt treff for å samle litt MR2, Supra, Celica, Lexus osv. Tenker hovedsaklig et sted i Oslo, Akershus, Buskerud området.

Kan dette være aktuelt, så skriv gjerne i tråden :)

Slutten av juni/starten av juli måned?
 #360000  av Supramk3turbo
 
Høres bra ut det :) Jeg er nok med så sant jeg er hjemme :D
 #360071  av Scotty
 
Bra at det var endel interesserte :D
stianøverland skrev:nå blir det jo et treff i skien med 200sxogn :) kunne evnt slått disse sammen :) ?
Ja, så dette selv nå.. hm, skal vurderes. For meg er det i hvertfall viktig å ha et godt planlagt treff, så får se ann litt. :)
 #360411  av magnesmurf
 
Bare å arrangere noe. Dukker opp så lenger jeg har fri og får med meg at det er treff!

Drammen var jo egentlig en fin plass å ha treffet. Da fikk vi med folk fra begge sider av oslo.
 #360452  av TrustNo1
 
magnesmurf skrev:Bare å arrangere noe. Dukker opp så lenger jeg har fri og får med meg at det er treff!

Drammen var jo egentlig en fin plass å ha treffet. Da fikk vi med folk fra begge sider av oslo.
Enig at Drammen var greit. God plass å stå ved CC også.

Også enig i at det er greit med god planlegging. Lettere å få det til å passe for mange da.
 #360455  av Scotty
 
Hm.. tror jeg tar å arrangerer et treff jeg :) Kommer sikkert til å dra på 200SXOGN treffet også..

Det hadde vært fint om alle kan skrive ned de datoene dere vet dere ikke har mulighet, så kan jeg filtrere utifra det. :)
 #360518  av magnesmurf
 
Det vi alltid være noen som ikke kan pga datoer. Men i utgangspunktet er vel søndager den dagen flest folk har fri og det er muligheter for å satse på et treff med flest mulig som møter opp?
Hvis du arrangerer treff holder vi deg ansvarlig for været på treffdagen :wink: Glemte å planlegge treffet til en dag med fint vær sist gang.. :P
 #364015  av magnesmurf
 
Blir det noe mer av dette?

Foreslår treffdag en søndag. Det pleier å være da flest kan, pluss at parkering på cc senteret i drammen er tilgjenglig..