TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil, Rudskogen 10.-12.september

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #369359  av Toffern
 
Spelte no jævlig en gang oppå der (sikkert flere), fikk det med meg engang i løpet av helga, spelte dere med alle basserne på engang? Fyllesjuken min orka ikke og høre på hvertfall :P
Var veldig mange som dro hjem etter kjøringa på lørdag, men det kan dem jo bare angre på, søndagen var det jo grisebra vær, og veldig moro på banen!
Trenger nye bremser på supran merka jeg, og flere dekk :)
Fikk kjørt litt m3 turbo også, helt tell lambdasonden datt av, da blei det litt over middels mye røyk i inni gitt :lol:
300 zxen som en kompis hadde med var fin og kjøre utpå der også, overaskende lettkjørt!!!
Også vant kompisen min 2 priser på fiat 128 sin, så kan vell ikke klage på detta treffet=)
Mye hyggelige folk og mye godt drikke som alltid :lol:
 #369362  av chris
 
Toffern skrev:Spelte no jævlig en gang oppå der (sikkert flere), fikk det med meg engang i løpet av helga, spelte dere med alle basserne på engang?
Ja, vi spilte med alle 64 stk 12" subwooferne på èn gang ja. Alle ble drevet av en Rockford T15001BD. På søndagen fikk vi en god idè og koblet til T15kw (den 200.000 kroners forsterkeren som du ser på bildet), og da ble det i overkant mye lyd :P Det var faktisk ubehagelig å stå foran veggen der.
 #369365  av ErikG
 
Gjalt ikke 90 desibels grensa for dere på søndan? ;)