TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil, Rudskogen 10.-12.september

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #368704  av mr2storbrua
 
Viktig!

Man må nå ha PVC-duk under bilen når den står på gocart-banen eller i depot. Dette for å unngå oljesøl. Duk kan kjøpes på motorsenteret...

For mer info, les her: http://www.rudskogen.no/component/conte ... tml?ref=nf

Ha et flott treff, hvis det blir fint vær på søndagen regner jeg med at bilen min kommer ut på banen :D
 #368706  av ErikG
 
Fåes kjøpt på biltema for en relativt mye billigere penge enn hva de selger på skogen....

Stiller på VTS-racing campen. Bare å komme nedom for en fest. Grillen er varm hele helgen. Står ellers på vaskeplassen dette treffet også...
 #369065  av mr2storbrua
 
Fikk endelig kjørt på bane :D Makset faktisk ut G-måleren i en høyresving også :mrgreen:
Sidelengs G er den til venstre, akselerasjon er den til høyre :P
Sidelengs G er den til venstre, akselerasjon er den til høyre :P
Rudskogen 120910.jpg (100.98 kiB) Vist 5198 ganger
Var litt for mye biler på banen til å få målt en skikkelig rundetid desverre :(
 #369069  av ErikG
 
Var en bra helg, selv med stormen på lørdag. Fikk sittet på noen runder også og fikk pokal på Avensisen. Vi vant også beste klubb, VTS-Racing.

Var ikke så mange ts-ognere jeg så, men så ihvertfall mr2storbrua tror jeg på søndags"morran". Kom ikke under støykravet? Blei jo uansett ikke mye kjøring før 13 siden Frisak dro på med en piruett etter svartflagg...
 #369071  av mr2storbrua
 
ErikG skrev:Var en bra helg, selv med stormen på lørdag. Fikk sittet på noen runder også og fikk pokal på Avensisen. Vi vant også beste klubb, VTS-Racing.

Var ikke så mange ts-ognere jeg så, men så ihvertfall mr2storbrua tror jeg på søndags"morran". Kom ikke under støykravet? Blei jo uansett ikke mye kjøring før 13 siden Frisak dro på med en piruett etter svartflagg...
Fulgte nøye med på yr.no, og var veldig usikker på om jeg skulle ta turen når jeg kikket på lørdagen. På kvelden begynte det å lette, så da ble det bestemt at vi skulle avgårde. Og det ble jo en ganske fin søndag, men innslag av sol etterhvert også :)

Så ikke så mange ts-ognere jeg heller, så grillen og avensisen din. Tror jeg snakket såvidt med "avaasdf" (spurte hvor teknisk var). Men forstod som det var en del som reiste hjem i løpet av lørdags natten pga været, så kan jo hende det var en av grunnene til at jeg ikke så flere. Så forresten en blå Hilux med vindavviser på panseret/grillen, dette er kanskje "castman" sin? Skiltplata sa Sandefjord...

Jeg hadde 92 dB ved 4500 rpm, så klarte akkurat ikke støykravet :( Men fikk vel kjørt nesten en time tilsammen da, så nå vet jeg litt mer til neste gang. Nye framdekk må til (av et bedre merke) og bedre girkasseolje...
 #369168  av ErikG
 
Dere som stod ved siden av drift monkeys? Type dunk dunk dunk........
 #369171  av ErikG
 
Så glad jeg har slutte med disse treffene, 92db p 4500 og da får man ikke kjøre?
Detter er på søndag før klokka 13. Er noe som kalles kirketid..... Ellers er det 100db som er grensa.