TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ts-ogn treff 4.juni.Hvem er sikre pÃ¥ Ã¥ bli med?

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #392289  av hmsilset
 
SupraVVT-i skrev:MÃ¥ da bli flere enn 10 stk ??
Det er ikke så verst, og det blir sikkert noen flere som tar turen siden det er ganske lett å komm dit for de fleste i sør Norge :)
Var vel ikke mere enn 20 biler på forrige treffet med ts-ogn medlemmer heller.I 2003... Var veldig artig fordi :D
 #392290  av hmsilset
 
Kimbo skrev:er det noe sted å få spylt av purka oppi der som er litt i nærheten ?
Ja.på stasjonen ved rundkjøringa.Meget bra høytrykk der :) Og sikkert mulig å få låne hageslange på campingen også.Jeg har med avfetning,voks,dekkfornyer osv for de som liker swisswax :wink:
 #392318  av Kimbo
 
knall :) også er bil min høy bak som 2 da så er vi 17 :D begynner å dra seg til :D

noen som har over gjennomsnittet store hjul og en landcruiser så har vi en hel skokk :D
 #392357  av hmsilset
 
Drar i natt kl.3 omtrent jeg.Blir liggende på stranda på campingen å sløve i 2 dager :D Meg,en Tuborg og null internett! Er å treffe på sms 98046017 om det skulle være noen spørsmål.Har på telefonen kun på kveldstid.
 #392627  av Supramk3turbo
 
Til Info for de som leser her før de drar.... Treffet er flyttet til campingen 4 km før Fagernes, grunnet bedre plass der :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11