TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ts-ogn treff 4.juni.Hvem er sikre pÃ¥ Ã¥ bli med?

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #391770  av hmsilset
 
Smurfen81: Jeg skal overnatte.Kommer minst ett døgn før.

Da er jeg ganske sikker på at jeg ikke møter opp alene :D

Mr2storbrua(mr2 mk2?)

Lexusrider(IS200)

Tojo(?)

Ackrite(Supra mk?) X

Inzane (Auris)

Steff-mk3(i mk3 Supra)

Tribalti(mr2 mk1)

Johne(mr2 mk2)

Marielle(Mr2 mk1)

Magnesmurfen(mr2 mk2)

Smurfen81(Corolla GTI) X

Ørjan(94 Eurospec Supra)

Mailman/atledreier(mr2 mk2)

Jorgen(97 celica AT200) X

Bose kommer kanskje på treff, kombinert med budeie-jakt(Mr2 mk1)

MRpetter(+ en venn med mk1)

Stiansen(95 eurospec Supra)

ErikG(Starlet og/eller Avensis)

Haugrud(Celica)

Supramk3turbo/ Thomas H(Mk3 Supra) X

Giske (mk3 Supra) X

hmsilset(mr2 mk2) X Bor på Fagernes Camping i hotelt.

Kimbo (Lexus IS200) X

Turbodevil(Corolla GT)

Skarholm(mr2 mk2) X

John-e(mr2-mk2)
 #391789  av hmsilset
 
magnesmurf skrev:Savner litt mer info i første post, angående oppmøte tidspunkt osv. Mulig å legge det inn? :wink:

Godt tenkt Magne :) Tror de fleste vil være enig i kl.13-20? Da rekker de som er innom kun på dag å reise hjemmefra og komme dit og hjem igjen om de skal det :wink:
 #391917  av hmsilset
 
john_e skrev:Er litt frem og tilbake om jeg kan eller ikke. Har eksamen og mappeinlevering i to uker frremover nå, så det blir veldig travelt :)

Mangler også eksosanlegg for øyeblikket.
låne eksosanlegg av noen da.eksamen rekker du uansett om det ikke er på lørdag :)
 #391944  av john_e
 
hmsilset skrev:
john_e skrev:Er litt frem og tilbake om jeg kan eller ikke. Har eksamen og mappeinlevering i to uker frremover nå, så det blir veldig travelt :)

Mangler også eksosanlegg for øyeblikket.
låne eksosanlegg av noen da.eksamen rekker du uansett om det ikke er på lørdag :)
Prøver å få lagd et nytt et i dag ;)
Eksamenen min går over en uke, inkludert helg, men jeg kan prøve å få det til uansett. Har veldig lyst :)
 #391991  av tojo
 
Må beklage,men blir nok ikke noen tur på meg :-( Håper dere får et utrolig flott treff(all ære til HMsilset,som gjør dette treffet til realitet)
 #391994  av hmsilset
 
tojo skrev:Må beklage,men blir nok ikke noen tur på meg :-( Håper dere får et utrolig flott treff(all ære til HMsilset,som gjør dette treffet til realitet)
Det er forståelig.Er ikke bare og bare å kjøre 25timer+ pluss på ei helg.Koster litt bensinen også. Vi får se hvordan det blir :D Det viktigste er at likesinnede møtest og at en får hilst på andre medlemmer.Og selvfølgelig sett på bilene :)
 #391995  av hmsilset
 
john_e skrev:
hmsilset skrev:
john_e skrev:Er litt frem og tilbake om jeg kan eller ikke. Har eksamen og mappeinlevering i to uker frremover nå, så det blir veldig travelt :)

Mangler også eksosanlegg for øyeblikket.
låne eksosanlegg av noen da.eksamen rekker du uansett om det ikke er på lørdag :)
Prøver å få lagd et nytt et i dag ;)
Eksamenen min går over en uke, inkludert helg, men jeg kan prøve å få det til uansett. Har veldig lyst :)
Håper du rekker å ta deg en tur :) Eksamen kan jeg hjelpe med, så lenge det ikke kreves intelligens og sånt :wink:
 #392046  av hmsilset
 
kommer også til å sette mr2n min meget billig til salgs på dette treffet. Jeg har jo ikke særlig med tid til den mere, og selger den bort nesten uansett pris i september for å få plass til nyere sportsbil til våren.Om den ikke blir solgt så er det ingen krise, men vet ikke hvor jeg skal gjøre av den.Orker ingen diskusjon her, så om noen vil ha ett meget lovende prosjekt til vinteren, er det bare å komme å se nærmere på bilen :) Bilen trenger litt lakk og pærer i dashbort.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11