TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ts-ogn treff 4.juni.Hvem er sikre pÃ¥ Ã¥ bli med?

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #377068  av hmsilset
 
Jeg valgte Fagernes i Valdres siden det er mulig å kjøre dit for alle i sør Norge på 0-10 timer.

Tidspunk: kl.13-20.



Sted: http://kart.gulesider.no/m/arj8E




Mr2storbrua(mr2 mk2?)

Lexusrider(IS200)

Tojo(?)

Inzane (Auris)

Steff-mk3(i mk3 Supra)

Tribalti(mr2 mk1)

Johne(mr2 mk2)

Marielle(Mr2 mk1)

Magnesmurfen(mr2 mk2)

Smurfen81(Corolla GTI) /

Ørjan(94 Eurospec Supra)

Mailman/atledreier(mr2 mk2)

Jorgen(97 celica AT200) X

Bose kommer kanskje på treff, kombinert med budeie-jakt(Mr2 mk1)

MRpetter(+ en venn med mk1)

Stiansen(95 eurospec Supra)

ErikG(Starlet og/eller Avensis)

Haugrud(Celica)

Supramk3turbo/ Thomas H(Mk3 Supra) X

Giske (mk3 Supra) X

hmsilset(mr2 mk2) Bor på Fagernes Camping i hotelt. X

Kimbo (Lexus IS200) X

Turbodevil(Corolla GT)

Skarholm(mr2 mk2) X

John-e(mr2-mk2)


Program for dagen kommer om det blir nok deltagere(minst 5), men vi er vel fornøyd med litt konkurranse og prat? :D Vil komme til å gjøre det ganske enkelt.
Sist redigert av hmsilset den 26 mai 2011 21:26, redigert 6 ganger totalt.
 #377069  av Noxan8
 
så tidlig på sommeren da du :mrgreen:

jeg har så innmari lyst, men kan vel ikke si aannet enn pga jobben so er det vel 50/50 for min del :/
 #377071  av hmsilset
 
Noxan8 skrev:så tidlig på sommeren da du :mrgreen:

jeg har så innmari lyst, men kan vel ikke si aannet enn pga jobben so er det vel 50/50 for min del :/
Håper du kan komme da! Dette her er timet og tilrettelagt :D Slipper up bak hver sving, tyske bobiler hver 200m og det forbaska drittværet som ofte er i juli :wink: Synes det blir feil at 90% av alt som skjer i Norge skal skje i fellesferien.
 #377074  av ArildM
 
Håper jeg har mulighet til å komme en tur :) Men foreløpig er det uvist både med tanke på bil og økonomi.
 #377084  av hmsilset
 
ArildM skrev:Håper jeg har mulighet til å komme en tur :) Men foreløpig er det uvist både med tanke på bil og økonomi.
Du trenger ikke mange hundrelappene, og har du ikke mr2n i stand så kan du jo finne en annen bil sikkert :wink:
Dette er ett treff for å møtest, slappe av og kanskje bytte deler og sånt.vist du kommer så skal jeg spandere 2 literskrus med øl på deg :D
At dem selger skikkelig øl der er også en av grunnene til at jeg valgte Fagernes :)
 #377089  av ArildM
 
Fagernes som ligger over dokka når en kjører fra Lillehammer? Ikke lange biten det nei :wink:
Settes høyt opp på prioriteringslista mi! :) Er bare det at jeg sannsynligvis må se meg etter annen jobb siden firmaet vårt vistnok er i ferd med å gå konkurs... Men jeg rekker et par gode lønninger før i Juni hvis jeg kjapper meg og da blir jeg med :!: :mrgreen:
 #377090  av hmsilset
 
ArildM skrev:Fagernes som ligger over dokka når en kjører fra Lillehammer? Ikke lange biten det nei :wink:
Settes høyt opp på prioriteringslista mi! :) Er bare det at jeg sannsynligvis må se meg etter annen jobb siden firmaet vårt vistnok er i ferd med å gå konkurs... Men jeg rekker et par gode lønninger før i Juni hvis jeg kjapper meg og da blir jeg med :!: :mrgreen:
Du får ordne deg med en skikkelig fallskjerm :wink: Håper du får deg ny jobb da.
Ja, der er Fagernes.Kortere for oss over til vågåmo og over valdresflya da.
 #377102  av Supramk3turbo
 
Hmm, mye mulig mye mulig :)
 #377113  av hmsilset
 
Supramk3turbo skrev:Hmm, mye mulig mye mulig :)
:) Topp.Sett deg på lista da.Alle trenger ikke være 100% sikkre, men håper mange viser interesse nå.Visst det blir bare du og jeg så er det store sjanser for at du vinner en stor pokal :D
 #377117  av Supramk3turbo
 
hmsilset skrev:
Supramk3turbo skrev:Hmm, mye mulig mye mulig :)
:) Topp.Sett deg på lista da.Alle trenger ikke være 100% sikkre, men håper mange viser interesse nå.Visst det blir bare du og jeg så er det store sjanser for at du vinner en stor pokal :D

Ha ha :D Yes :lol:
 #377118  av Supramk3turbo
 
1.Hans Martin Silset-Enkeltrom.








Overnatting på Fagernes Camping:


Stikker innom på dagen:

Supramk3turbo/ Thomas H
 #377138  av Haugrud
 
Hah, 20min fra hjemme det :mrgreen: kjiper'n at jeg drar i millitæret 20januar og ikke aner når jeg har perm:p men jeg trenger vel ikke hotellrom uansett :)
 #377150  av ErikG
 
Hmm, høres spennende ut. Har hytte like ved så kansje jeg tar turen. Blir ikke noe hotell, men en tur på dagen kan være interresant om det møter en del biler. Kansje jeg stiller med 2 biler..
 #377151  av hmsilset
 
Haugrud skrev:Hah, 20min fra hjemme det :mrgreen: kjiper'n at jeg drar i millitæret 20januar og ikke aner når jeg har perm:p men jeg trenger vel ikke hotellrom uansett :)
Hehe, Men da setter vi deg opp på lista, så får du komme om du får fri.

1.Hans Martin Silset-Enkeltrom.








Overnatting på Fagernes Camping:


Stikker (kanskje) innom på dagen:

ErikG

Haugrud

Supramk3turbo/ Thomas H


Det vil bli delt ut premie for beste/mest gjennomførte bil. Dere som er påmeldt til nå, har 50% sjanse på å vinne full rens,detail på 20-30 timer.
Å få utført noe lignende,bare med "vanelige" produkter ville lett passert 10.000kr hos ett vanelig bilpleiefirma :wink:
Jobben blir utført her på Åndalsnes, når det passer vinneren.Bare å si fra ett par uker før, så jeg får planlagt.
Eksempel på 2/3 av det som vil bli utført.
http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -terracan/


Jobben vil bli avsluttet med 2 lag av denne voksen :D

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11