TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Sommertreff 17-19 juni 2011(TSogn Landstreff Nord)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #377844  av tojo
 
Da er det klart for påmelding,vi kommer med mer info etterhvert her på forumet.
For påmelding: http://www.sommertreff.no

Gjør oppmerksom på at dette ikke er et rent Toyotatreff(da vi melder oss på hver for oss via sommertreff)
 #378076  av KK-ma70
 
PÃ¥meldt.

Det er masse kjøring. Det er kø som regel på lørdag ettermiddag, men køen går iallefall fremover fremover. Er verd å stå litt i kø for den banen dær:)

Siste kvarter i hver hele time det er banekjøring er forbeholdt driftere.
 #382780  av tojo
 
Klart for booking av hotell se: viewtopic.php?f=53&t=37791
 #382836  av sindrejl
 
jeg blir ikke med iår.. brodern presterte å ordne dåp i samme helga.. :/
 #382849  av tojo
 
sindrejl skrev:jeg blir ikke med iår.. brodern presterte å ordne dåp i samme helga.. :/
Det var utrolig dårlig timing av Chris :-) hehe dere får nok en utrolig flott og minnerik helg :-)
 #382904  av tojo
 
OBS! Forumet er 10år til høsten :-) Dette bør vi feire med STORT oppmøte :-) bare å melde seg på.

Til nå 17 Toyota og 1 Lexus :twisted:
 #385307  av tojo
 
4 Lexus/20 Toyota påmeldt til nå :-)
Ang overnatting på banen så tror jeg di fleste ligger på hotell og camping rundt om.
 #387885  av Rafinus
 
Hei.
Jeg kommer.
Er det no sjangs for utstilling :?: Har bare vert på sommertreffet en gang tidligere og det var som passager. blir ikke og kjøre med bilen på bane. :|
 #387886  av Rafinus
 
thomas_ja27 skrev:Ok :-) skal ordne hotell en plass da, blir jo over 60 mil hvis jeg skal pendle alle 3 dagene fra mosjøen :-P
Er jo bare og bo på området :D
Det blir vi og gjøre.
 #388091  av thomas_ja27
 
Rafinus skrev:
thomas_ja27 skrev:Ok :-) skal ordne hotell en plass da, blir jo over 60 mil hvis jeg skal pendle alle 3 dagene fra mosjøen :-P
Er jo bare og bo på området :D
Det blir vi og gjøre.

ja det var egentlig det jeg tenkte :-) får hekte campingvogna på supraen :-P hehe