TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Sommertreff 17-19 juni 2011(TSogn Landstreff Nord)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #392771  av tojo
 
Kun 12 dager igjen, er bestilt sol og varmt. Bare å melde seg på til årets store bilhappening :twisted:
 #392803  av tojo
 
thomas_ja27 skrev:Er det noen planer om noe klokkeslett at vi samles på standen? :-) jeg regner med at jeg hiver meg i banekjøringa så snart portene åpner fredag :P
Er nok der når portene åpner fredag kl 10.00,men lar det seg gjøre blir det å rigge til stand Torsdag ettermiddag så alt er klart.
 #392836  av thomas_ja27
 
tojo skrev:
thomas_ja27 skrev:Er det noen planer om noe klokkeslett at vi samles på standen? :-) jeg regner med at jeg hiver meg i banekjøringa så snart portene åpner fredag :P
Er nok der når portene åpner fredag kl 10.00,men lar det seg gjøre blir det å rigge til stand Torsdag ettermiddag så alt er klart.
Ok :-)

trenger dere hjelp å rigge? har tatt fritt fredag, så kan kjøre opp torsdag ettermiddag hvis det er behov :-)
 #392911  av tojo
 
thomas_ja27 skrev:
tojo skrev:
thomas_ja27 skrev:Er det noen planer om noe klokkeslett at vi samles på standen? :-) jeg regner med at jeg hiver meg i banekjøringa så snart portene åpner fredag :P
Er nok der når portene åpner fredag kl 10.00,men lar det seg gjøre blir det å rigge til stand Torsdag ettermiddag så alt er klart.
Ok :-)

trenger dere hjelp å rigge? har tatt fritt fredag, så kan kjøre opp torsdag ettermiddag hvis det er behov :-)
Meget mulig :-) det hadde vært kjekt.
 #393066  av ArildM
 
Jobbhelg, og rusten MR2 med rådebank så jeg står nok over det meste av treff.
Jobber 10-12 timers dager nesten hver nå så det blir vel litt forandring til neste år 8)
 #393283  av mr292
 
tojo skrev:Da er det klart for påmelding,vi kommer med mer info etterhvert her på forumet.
For påmelding: http://www.sommertreff.no

Gjør oppmerksom på at dette ikke er et rent Toyotatreff(da vi melder oss på hver for oss via sommertreff)
blir det mer info? leste noe om en tradisjonsvask på toyota nordvik fra i fjord. blir denne gjennopptatt. begynner å nærme seg "alt for fort" nå :P
 #393365  av tojo
 
mr292 skrev:
tojo skrev:Da er det klart for påmelding,vi kommer med mer info etterhvert her på forumet.
For påmelding: http://www.sommertreff.no

Gjør oppmerksom på at dette ikke er et rent Toyotatreff(da vi melder oss på hver for oss via sommertreff)
blir det mer info? leste noe om en tradisjonsvask på toyota nordvik fra i fjord. blir denne gjennopptatt. begynner å nærme seg "alt for fort" nå :P
Blir ikke vasking iår dessverre.

Ellers kan jeg ikke komme med så mye mer info annet en at TSogn har stand på samme plass som tidligere år og mange hyggelige TSognerne blir å treffe der.

Jeg kommer ikke på treffet selv(grunnet dødsfall/reise)kom brått på.

Har gjort klart TSogn mekketeltet++ så om noen ser seg tid til å hente,sette opp,demontere kjøre tilbake med så er det ok :-)
 #393474  av sindrejl
 
Da ser det ut til at jeg KANSKJE kommer likevel! Men bare fredag og lørdag, og med kjerringa sin volvo! (fysj) Trist at du ikke kommer Tojo, og kondolere :/ Men vi får møtes på høsttreffet istedet ;)
 #393545  av 3rlend
 
Jeg kommer nok ikke. Arp Studsene kommer ikke før imorgen, å tror ikke jeg rekker å bli ferdig på fredag en gang.. SÅH! Får håpe man kommer seg til høsten! :)
Og lykke til til dere andre, og ikke knus bilene :D
 #393575  av mr292
 
thomas_ja27 skrev:
Rafinus skrev:
thomas_ja27 skrev:Ok :-) skal ordne hotell en plass da, blir jo over 60 mil hvis jeg skal pendle alle 3 dagene fra mosjøen :-P
Er jo bare og bo på området :D
Det blir vi og gjøre.

ja det var egentlig det jeg tenkte :-) får hekte campingvogna på supraen :-P hehe
Må man være påmeldt på sommertreff.no for å ligge på området, eller er det fritt fram for alle?
er det tilgang på strøm i nærområdet? tenker å ligge i telt, og en liten vifteovn/kjøleboks hadde vært greit å kunne bruke om nødvendig.
 #393577  av ST205RR
 
mr292 skrev: Må man være påmeldt på sommertreff.no for å ligge på området, eller er det fritt fram for alle?
er det tilgang på strøm i nærområdet? tenker å ligge i telt, og en liten vifteovn/kjøleboks hadde vært greit å kunne bruke om nødvendig.


nei du trenger ikke være påmeldt på sommertreff for å campe inne på området,du kan betale i porten når du kommer

litt usikker på om man får tilgang på strøm :? men bare ta med vifte/kjølebox så skal vi se hva vi får til :)