TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ts-ogn vÃ¥rtreff østlandet. Drammen 15 mai.

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #390580  av TrustNo1
 
Kjipt med regn ja. Skal jeg være helt ærlig så tror jeg at jeg kommer til å stå over med mindre været snur seg veldig. Har halvannen time å kjøre hver vei, og jeg kjører den strekningen så ofte ellers også at jeg er litt lei :P
 #390597  av magnesmurf
 
Må si jeg er meget skuffet over oppmøtet! Var 10+ stk påmeldte.
Jeg var der fra kl 13 til og med kl 16 og i løpet av den tiden var det kun en eneste bil bortsett fra meg, som dukket opp :?
 #390633  av magnesmurf
 
Virker som om interessen på forumet har falt litt i forhold til første treffet hvor det var nærmere 30 biler..
Får håpe det blir bedre oppmøte om to uker på fagernestreffet.
 #390635  av EXS
 
orket dessverre ikke en 8timers kjøretur i regnet denne ganga :(

men virker jo ikke som jeg gikk glipp av så mye da :? Men jeg tar selvkritikk for at jeg ikke melde avbud tidligere

kanskje vi skal prøve oss på et nytt meet litt lenger ut i sesongen?
 #390648  av TrustNo1
 
Bare å beklage for min del også, ikke like langt, men har 3 timer kjøring tur retur, og det fristet ikke veldig i dårlig vær, og usikkert oppmøte.

Vil tro det er mye større tjangs for godt oppmøte om været er bra. Kan kanskje være lurt å kjøre værforbehold på treffene, og eventuellt forskyve med en helg eller to om været skjærer seg?
 #390659  av magnesmurf
 
VI får se igjen til seinsommeren.. Været har jo litt å si, men virker som om det har vært litt avtagende interesse for treff, da antall påmeldte og oppmøtte har minket for hvert treff.
Kanskje på tide å at "faste" medlemmene slår oss sammen og lager et skikkelig arrangement? Så vi får lokket andre mindre aktive medlemmer til å stille på treff.
Begynner vi å forskyve treffdatoen er det jo stor risiko for at mange av de som kunne første helg må melde avbud hvis neste helg ikke passer..

Kanskje vi skulle sjekket muligheten for å holde et treff innendørs? Vet at flere steder leier ut haller for en kveld, hvos vi kan stå innendørs og kose oss. Da er vi sikret uansett vær.
 #390660  av Audun F
 
magnesmurf skrev:Kanskje vi skulle sjekket muligheten for å holde et treff innendørs? Vet at flere steder leier ut haller for en kveld, hvos vi kan stå innendørs og kose oss. Da er vi sikret uansett vær.
Satt faktisk å tenkte på det i går, men kom ikke på noen haller i nærheten... Må jo ha plass til noen biler ;)
 #390667  av magnesmurf
 
Vet at bilstereoforumet fikk låne en skatehall rett ved toyota norge sine lokaler... Husker ikke hva hallen heter.
Ellers kanskje toyota norge har noe å stille med. Dem burde jo kunne det, selv om jeg tviler på deres engasjement :P
 #390677  av magnesmurf
 
Mulig det var nøste det her. Lå hvertfall et lagerbygg med skatepark i, rett ved toyota norge, som jeg vet er mulig å leie.
 #390912  av TrustNo1
 
Hva med ett random parkeringshus? Mulig det går an å leie en etasje for en dag? (fortrinnsvis toppetasjen, så vi slipper mye forbipasseringer av andre) Spørsmålet er vel kanskje hvor dyrt det ville blitt, samt at det er kanskje ikke det mest koselige stedet å stå.
 #390934  av magnesmurf
 
Da fungerer jo motorveibrua på cc centret like godt som et parkeringshus...
Tanken med innendørs treff var jo at det blir varmt og tørt uansett vær.

Men først må vi få folk til å stille på et eventuelt treff da :wink: