TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ts-ogn vÃ¥rtreff østlandet. Drammen 15 mai.

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #390941  av ArildM
 
Var ikke påmeldt men jeg orker ikke å dra på treff med KE30en, fungerer best som jobb/småkjøringsbil.
Jeg blir nok å se på flere treff så snart AW11en er på veien igjen, men det ser dårlig ut for akkurat det i dette året :roll:
Kjedelig med dårlig oppmøte, men været er nok en alvorlig viktig faktor :wink:
 #391262  av Bjørn Eirik
 
Beklager sterkt at jeg, kona og Supraen ikke kom, men liker ikke å ta ham ut i regnet hvis ikke jeg *må*, selv om Drammen er kun en drøy halvtime unna.
Var også en litt hard lørdag i forkant, så vet ikke om onkel blå hadde likt det helt heller.. :p

Men veldig bra tiltak, synd vi var såpass uheldige med været, ja!

Vet ikke om noen av dere var på Sportsvognklubbens vårmønstring heller, men der fikk jeg heller ingen direkte kontakt med de japsene som stod rundt meg, så det hadde jo vært gøy å kunne stille som en merkeklubb en eller annen gang der oppe, i år (som flere ganger før) vant Porscheklubbens stand, ikke rart med 100+ biler. Det virker faktisk som at alle porscheeiere er aktive i klubben sin, noe man ikke akkurat kan si om de flere hundre som kjører japsesportsbiler.
Jeg er ellers aktiv i VW Audi-klubben i Vestfold, (ca 250 betalende medlemmer bare i Vestfold) og der sliter vi også med oppmøte, selv med månedlige pizzatreff, shinetreff, tur på bilmuseet i Horten, felles prøvekjøring på Møller og andre tiltak i tillegg til 3-4 felles stortreff på bane på østlandet.
Toyota sentralt har dessverre ikke noe interesse i sportsavdelingen av merket, særlig nå som det ikke er noen biler i sortimentet, men skal de få vekk gubbestempelet må de vel gjøre noe, og heldigvis kommer det sannsynligvis en ny Celica om ikke lenge. Suprasiden har vel Lexus tatt seg av, men det er jo lov å håpe. :D

Fagernestreffet utgår dessverre for min del, men jeg SKAL på ett eller annet japsetreff i år! Tror jeg..
 #391295  av magnesmurf
 
Var vel bare meg fra klubben som stilte på vårmønstringen. (med blå mr2)
Hvilken av supraene der var du hadde? Den røde eller den gamle celica supraen (sort og sølv hvis jeg ikke husker feil?)
 #391425  av Bjørn Eirik
 
Min var nok den 'gamle', ja!
Kikket på MR2'n, den var jo rimelig fin, da! Ser veldig få av disse rundt om kring!
Her fra et tidligere år, sannsynligvis ca. 2005.
Bilde

Bilen har vært i familien siden 1986, så det er litt gøy å ta vare på den! :D
 #391488  av magnesmurf
 
Den så jo veldig strøken ut :) Sto og beundret bilen en stund, men da var tydeligvis ikke du i nærheten.
Er lakken orginal, eller har den vært nylakkert?
 #393496  av Bjørn Eirik
 
Er ikke så ille, men har noen bobler på høyre siden, bl.a på døra ved døråpneren og langs lista, og ved tanklokket. Bilen ble plukket i småbiter omtrent i 2001, og fikk ny lakk og 50 timer rustsveis.. Har gitt den full tectylering også, men etter at den stod ute første vinteren etter at vi flyttet, kom boblene snikende. Tipper det er dårlig underarbeid, for der jeg har sandblåst og hatt på sinkgrunning og penslet over etter beste evne, er det helt bra. Tipper den må under lakksprøyta når den blir veteran om etpar år igjen!
Ellers er interiøret mer eller mindre strøkent, rent bortsett fra noe falmet gulvteppe. Har vel også noen gjenstridige lister igjen å smekke på.. :p
 #393975  av Bjørn Eirik
 
Ja, og følg med i Autofil, kan hende den dukker opp der også etter hvert! :p

Edit: Kommer allerede i neste Autofil, som månedens Retrofil-reportasje! Gleder meg til hvordan bildene ble, det regnet hunder og katter rett før de ble tatt! :shock:
 #411294  av FT86
 
blir det ikke noe treff i år? :(
 #411295  av magnesmurf
 
I år blir det ikke arrangert noe sommertreff i drammen av meg.
Prøvde i fjor, og da stilte kun en eneste person på treffet. Derfor har jeg ikke tatt meg bryet å prøve å få til noe i år.

For de som vil på treff er det ts-ogn treff i fagernes den 16 juni :wink:
Link her http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 53&t=39972
Dette treffet trakk en del folk i fjor, og derfor regner jeg med at det er dette som blir "hovedtreffet" i år.

Hvis det plutselig skulle bli masse interesserte med tanke på treff i drammen eller på østlandet får dere heller sende meg en pm, så skal jeg se hva jeg får til hvis det blir ti påmeldte eller fler.
 #411419  av FT86
 
Jeg hadde i hvertfall kommet på treff hvis det var på denne siden av oslo ;)