TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ts-ogn vÃ¥rtreff østlandet. Drammen 15 mai.

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #385032  av AE86 Drifter
 
ErikG skrev:
AE86 Drifter skrev:Kommer,men uten sports bil :P
Trodde planen var å ha den på hengern ;)

Viss jeg føler bilen bilen er klar nok, så skal jeg ikke se bort i fra det blir en litten før premiere på bilen ja :wink:
Får håpe felger er på plass innen den tid,så man får et godt helhets inntrykk 8)
 #385760  av Vegard86
 
Har trua på det her, gleder meg!! stas med et reint Toyota/Lexus treff :D
 #387128  av magnesmurf
 
Må se å få fratt med litt mer folk til treffet da. Nærmer seg jo nå. En drøy mnd igjen :wink:
Håper vi blir litt fler enn de som er på lista foreløbig!
 #387183  av magnesmurf
 
Bare å stille uansett :wink: Må jo ikke ha med bil, og det er jo hyggelig å møte medlemmer som er litt aktive, så man får en person å koble nicket til :wink:
Dessuten er det jo ikke noe som hadde vært bedre enn å ha en proff fotograf med på treffet :wink:
 #389173  av Supramk3turbo
 
Ja, det må du få til :) Kult med en Mk2 :D
 #390248  av Vegard86
 
Nærmer seg nå blir bra :D Hadde det vært en ide og lagt ut link til dette på bilforumet også? eller blir det litt feil siden det er for medlemer osv?? bare en tanke jeg fikk :)
 #390254  av magnesmurf
 
Er jo først og fremst toyota som er ønsket da, men hvis du vet om toyota folk som holder til andre steder enn her må du jo gjerne linke på andre sider :wink:
 #390280  av Supramk3turbo
 
Jeg rekker ikke å få bilen kjørbar desverre... men kan henne jeg kommer bortom en tur, om ikke hele dagen går til skru ;)
 #390285  av magnesmurf
 
VI ønsker så mange som mulig på treff :wink: Har dere mulighet må dere bare komme innom. Minner om at tiden er den som står i første post, kl 13.
Ikke kl 12, som det står i treffoversikten.
 #390543  av magnesmurf
 
Ser ut til at det blir regn :(
Men men. Til de av dere som dukker opp sees vi uansett kl 13.
Blir været som lovet tror jeg ikke treffet blir like langt som de forrige treffene...