TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ts-ogn vårtreff østlandet. Drammen 15 mai.

  • For planlegging av treff eller små møter
For planlegging av treff eller små møter
 #383281  av magnesmurf
 
Da det begynner å nærme seg vår, begynner også planleggingen av vårtreffet her på østlandet.

Vi gjør som i fjor, og holder på parkeringen til cc centeret i drammen. Der er det mulighet for å stå under tak hvis det regner, og det er god plass til bilene.
Treffet blir holdt på en søndag, da flest mulig har fri, samt at parkeringen ellers er tom.
Oppmøte kl 13.

Som i fjor, blir dette et dagstreff, med mulighet for å treffe folk med felles interesse, kose oss med bilprat osv. Kanskje blir det også en liten kjøretur på slutten av treffet, hvis været er bra.

Hvis flere her inne synes vi skal lage et litt større og mer gjennomført arrengement enn i fjor, så kan dere ta kontakt på PM hvis dere har noe å bidra med.
Skal vi lage noe større, kommer jeg til å trenge hjelp av en eller flere frivillige.

Ellers får folket her inne gjerne komme med forslag angående treffet. Skriv dere gjerne på under her. Vi vil gjerne ha flest mulig folk herfra som møter :wink:

Kart fra google over oppmøtested:
http://maps.google.no/maps?hl=no&ie=UTF ... 6&t=h&z=16

Lager en liste under her over folk som har meldt seg på.

-Magnesmurf
-EXS
-Supramk3Turbo
-Lightz86
-Mads abrahamsen
-TrustNo1
-AE86 DRIFTER
-Qurtis
Sist redigert av magnesmurf den 12 apr 2011 22:58, redigert 13 ganger totalt.
 #383296  av EXS
 
jeg er med :) , skal se om jeg får dratt med min bror også
 #383300  av ArildM
 
Flott initiativ :)
 #383301  av Supramk3turbo
 
Ikke umulig at man svinger innom om bilen er klar :D
 #383406  av magnesmurf
 
Ser at dette treffet kolliderer med gatebil på våler. Kanskje det bilr bedre oppslutning hvis vi tar den 15 mai?
Vet ikke hvor mange av medlemmene her som pleier å være på gatebil?
 #383410  av Supramk3turbo
 
Det er nok ganske mange ja... Jeg pleier å dra på Juli treffet :)
 #383422  av magnesmurf
 
Da satser vi på 15 mai isteden, så blir det best mulig oppslutning. Får bare håpe sommmeren har begynt å snike seg innpå oss såpass tidlig.
 #383590  av Vegard86
 
Konge!! :D Tar nok turen bortover ja :D .
 #384115  av TrustNo1
 
Må jo prøve å få med meg dette, men som vanlig litt forbehold da snøen på veien opp til meg er fryktelig treg med å smelte (mye av veien ligger i skyggen :( )
Men 15. mai så bør det nok ikke være noe problem
 #384865  av AE86 Drifter
 
Kommer,men uten sports bil :P
 #384877  av ErikG
 
AE86 Drifter skrev:Kommer,men uten sports bil :P
Trodde planen var å ha den på hengern ;)