TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Skal vi lage liv?

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #439943  av eiriksmil
 
Hei alle sammen!

Jeg kjøpte en KE70 i 2008 og har siden det hatt KE, Cressida, E10 og nå Yaris Verso. Har vel alltid hatt minst en Toyota i drift eller stående i garasjen. To ting har vært fellesnevnere gjennom disse årene; Toyotaer er solide biler, og enda sterkere observert; det er ekstremt lite miljø for dem som kjører Toyota og har mer interesse for biler enn den gjennomsnittlige Toyota-mann. I tillegg til Toyota har jeg primært VW-biler - der er det vanlig med litt mer liv i lokallagene/områdene.

I VACN har man rundt Oslo har man hver uke i sommersesongen tilgang på to lokallagstreff innenfor en radius av 2-3 mil (Lørenskog og Jessheim). Det er jo mange flere som driver med VW enn Toyota her til lands, så det er relativt naturlig. Men jeg skulle ønske å kunne skravle bil og møte opp med Toyotaen på annet enn VW-meets :wink:

Hvem kunne tenke seg å henge med på månedlig dekksparking og juging i Oslo-området? For eksempel første tirsdag i måneden, på et sted i eller rundt Oslo, hvor man kan parkere uten å bli kastet bort med en gang og som er enkelt å finne/best lokalisering i forhold til stor-Oslo. Nå er det jo fortsatt en stund til sesong, de fleste sommerbiler står vel (forhåpentligvis) parkert i en garasje og venter på saltfrie veier. Men da har vi litt tid til å planlegge/organisere. I mitt hode bør alt fra gamle bakhjulsdrevne Corollaer til nye Avensiser med senk og GT86er være velkommen, så lenge man kjører Toyota eller har interesse for det. Jeg VET det bør være mer rom for action enn det som kommer frem av seksjonen i forumet her.

Så hva sier dere? Slenger ut en konkret idé her og håper på tilbakemelding 8) Det blir iallfall ikke mer liv av å ikke prøve!
 #439949  av ArildM
 
Bra tiltak! :D Husk å print ut TS-ogn visittkort og stapp i ruta til potensielle medlemmer :)
 #439954  av RuneÃ¥dl
 
Jeg er med! :mrgreen:
 #439957  av Mr2mr2
 
Kansje jeg kan ta meg en tur, "via" sverige en gang i sommer :D

Edit: Jeg har en haug med visittkort, som jeg har brukt på et par treff ;)
 #440035  av Bugster
 
Bra tiltak. Japseforumene er i ferd med å dø. Lite aktivitet på tscn, tsogn, mazda-ogn og 200sx-ogn for tiden.

Har alle svikta og begynt å kjøre VAG?
Døllllllllt. :)
 #440037  av Inz4ne
 
Kan prøve å få vært med noen ganger, men tror det kan være en fordel om man tar det på lørdager, eventuelt at det er noen lørdager innimellom, gjør det lettere for oss som ikke bor helt oppi byen :)
@Bugster, ta det helt med ro, jeg kommer hvertfall ikke til å handle meg VAG ;)
 #440047  av Mr2mr2
 
Bugster skrev:Bra tiltak. Japseforumene er i ferd med å dø. Lite aktivitet på tscn, tsogn, mazda-ogn og 200sx-ogn for tiden.

Har alle svikta og begynt å kjøre VAG?
Døllllllllt. :)
BMW 8) 8) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #440196  av mats_24
 
Dette er noe jeg har savnet lenge her. Å jeg er absolutt med på treff, bilen min er ikke klar ennå, men stiller opp båd med og uten jeg. Kan evt invitere til et treff i verksted hos med fortløpende, om noen er int i det? holder til i Råde mellom Moss og Fredrikstad. om det er noen interesse for det, så kan vi sette opp en dato. Er jo Celica som står i verksted, samt isbilen en wrx sti, har også en del deler om noen er ute etter noe, så kan det hende jeg har noe liggende, eller at noen av de andre oppmøtte har noe for hånda..
 #440197  av RuneÃ¥dl
 
mats_24 skrev:Dette er noe jeg har savnet lenge her. Å jeg er absolutt med på treff, bilen min er ikke klar ennå, men stiller opp båd med og uten jeg. Kan evt invitere til et treff i verksted hos med fortløpende, om noen er int i det? holder til i Råde mellom Moss og Fredrikstad. om det er noen interesse for det, så kan vi sette opp en dato. Er jo Celica som står i verksted, samt isbilen en wrx sti, har også en del deler om noen er ute etter noe, så kan det hende jeg har noe liggende, eller at noen av de andre oppmøtte har noe for hånda..
bare å invitere! Holder til i fredrikstad i ukedagene, så alltids klar for små treff neddi der også :mrgreen:
 #440208  av mats_24
 
ok.. om det er 3-4 til, så blir dette noe av. er det flere som er med på et "inne i garasjen" treff? Jeg holder kaffen varm til dere kommer! Også kan vi møtes over en kopp kaffe og juge litt..
 #440222  av eiriksmil
 
Sett en dato, så finner vi ut hvem som er med. Jeg er lett med iallfall, bare smelle på coilovere og sommerhjul :)
 #440234  av Inz4ne
 
Om jeg har mulighet så er jeg med. Håper på å ha MR2en på veien i løpet av et par uker nå :)
 #440235  av mats_24
 
ok. Vi prøver! setter da datoen til søndag den 30/3 da dette er en søndag og om det er noen som har litt reisevei, så blir det ikke sene kvelden før vi kommer i gang heller. Passer det om vi setter klokkeslett til 14.00? da har jeg også en mulighet til ¨min bil nærmest klar også. håper at dette blir gjenomført på best mulig måte med Mange deltakere!

hjertelig velkommen til en Toyota/japse dag!
 #440238  av eiriksmil
 
Fri fra jobben da, passer bra! Så lenge du har kaffe er jeg fornøyd.. :D

Fyll på lista nedover om du kunne tenkt deg å være med. Jeg tenker vi kan kjøre kolonne fra Oslo med de som evt kommer fra Oslo, Romerike og Drammensiden :)

1. eiriksmil