TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Minitreff 30/03 i Østfold.

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #440384  av mats_24
 
Ønsker da alle Toyota intereserte Velkommen til verksted hos meg i Råde den 30/3 kl 14.00

Vet dette er kanskje litt tidlig på året, men vi prøver likevel. Tar du/dere med humøret står jeg for kaffen. De som har toyotan sin klar håpe jeg stiller med denne. Jeg har selv noe snadder i verksted. Bla 185 Celica og Impreza wrx sti, og noe annet tjafs.. noe deler har jeg også, kanskje jg har det du er etter!

Håper å se mange av dere som er her inne.
fint om du skriver deg opp om du kommer

Vel møt til noen timer med jug og kaffe.
 #440385  av Inz4ne
 
Om ikke noe uventet skjer så stiller jeg, håper å ha en MR2 på veien til da, men har ingen garanti for det.
 #440389  av RuneÃ¥dl
 
Hvis jeg ikke har jobb helg dukker jeg nok opp! :D
 #440494  av Inz4ne
 
Ser ut som kammeraten min som har den gråe MR2en det er bilde av i prosjekttråden min får bilen sin klar til treffet så da blir han mest sannsynlig med, ser og lyst ut for at min MK1b er på veien til da og :)
 #440714  av Inz4ne
 
Sorry så posten seint, men kan godt slå følge, herifra kjøres det 2 stk mr2-er, min står dessverre på stålfelger da jeg venter på ny sommergummi, med litt leveringstid :/
 #440758  av mats_24
 
Ønsker da ALLE sammen velkommen til et lite vårtreff i garasjen hos meg! adressen er Industriveien 2 1640 Råde. Til dere som kjører på GPS så må dere slå inn i Elgveien, da dere blir ført til en annen industriveien... kort beskrivelse.


kjør E6 mot Sverige, kjør av E6 Etter rygge flystatsjon mot Råde/Fredrikstad. kjør så til Venstre i rundkjøringen. dere vil da komme inn i råde "sentrum" kjør da inn ved Esso ( sånn at dere kjører på baksiden av esso. Kjør så helt i bunn av bakken (der hvor den svinger til venstre) der tar dere inn til Høyere, på et inngjerda området, Da holder jeg til inn ved den svarte porten,( Den står sikkert åpen!)

Om det skulle være noe kan jeg nåes på 98438707.

vel Møtt! Kaffen er innkjøpt og kaffetrakteren nyvaska!
 #440773  av Inz4ne
 
Da er vi på horten-moss båten og venter på å bli frakta over, er vel framme om ca 45 min.
 #440790  av mats_24
 
En liten rapport fra i dag!

Jeg kokte kaffe, handla boller og brus, var rimelig spendt på om det var noen som dukket.. klokken nærmet seg 14.00 og jaggu så dukka det opp en Yaris Verso, de kom det en blid kar som var kaffe tørst.. vi fant tonen greit og skravla i vei. men syntes jo at det var litt dårlig oppmøte, men syntes jo vi hadde det trivelig likevel. kl var vel 14 40 da det dukket opp 2 stk mr2 mk1 med luka oppe og en med targaen av.. Vi ble ikke fælt mange denne gangen, men trivelig hadde vi det likevel.. skravelen gikk og kaffekannene ble tomme... kl 17 30 så dro alle til sitt etter hv jeg mener et hyggelig treff var over.

Vi gir oss ikke med å treffes og ballen ruller videre til Hvittingfoss for neste treff...


noen bilder ble tatt.. og håper det blir delt her ganske snart..
 #440800  av Inz4ne
 
Tusen takk for et supert treff, gleder meg til å se bilder og til neste treff.
Med tanke på det vi pratet om angående framkomlighet opp til meg så skal jeg se om vi får til noe, hvis ikke så er det mulig vi kan få låne et område i Andebu. Så planen er å få til et treff i løpet av april. Kommer en egen tråd med dato når jeg har spikret lokasjonen.