TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Minitreff i vestfold 27/4-14 !!Avlyst!!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #440985  av Inz4ne
 
Vi har da fått muligheten til å benytte arbeidsplassen til en kammerat av meg ved navn Neo.
Addressen dit er Gåserødveien 11, 3158 Andebu
Veibeskrivelse kommer snart.
Tenkte å starte rundt klokken 14:00
Ordner med noe brus og kaffe.
Det er og mulig vi kan få ordnet tønnegrill om det er innteresse for det. Det blir isåfall opp til enhver og ta med seg noe å grille.
Sist redigert av Inz4ne den 26 apr 2014 20:13, redigert 1 gang totalt.
 #441030  av Inz4ne
 
Veibeskrivelse
Fra Oslo
Følg E18 retning Kristiansand i ca 1 time
Ta deretter avkjøringen merket 312 Andebu Sem
Følg så skilting mot Andebu etter ca 7km ta til venstre inn på 307, fortsatt skiltet mot Andebu
Etter en liten stund får du på høyre side avkjøring til Håskenveien FV609
Følg så veien i noen minutter før du så skal ta av til høyre, Her er det ikke merket med noe gatenavn, men vi kommer til å henge opp en passelig svær plakat som burde være enkel og se.

Edit: Det er merket med Gåserødveien bare jeg som husket feil, men kommer til å henge opp plakat alikevel.

Om det skulle være noe er det bare å ringe på 40347516

Fint om folk som kunne tenke seg å komme legger igjen en kommentar.

Emil
 #441544  av Inz4ne
 
Grunnet null respons så tenker jeg egentlig å avlyse dette treffet, men om det skulle være noen som har lyst til å komme på treff så legg igjen en beskjed i tråden her, så gjenomfører vi alikevel. Om det skulle være at datoen ikke passer så kan vi prøve å få satt det opp en annen helg.
 #441558  av ArildM
 
Kjipt at det ikke er noe folk som dukker opp. Går an å sjekke om det er noen andre treff i nærheten, er dårlig med oppmøte i de fleste klubber. Tilogmed AmCar sliter!
 #441560  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Kjipt at det ikke er noe folk som dukker opp. Går an å sjekke om det er noen andre treff i nærheten, er dårlig med oppmøte i de fleste klubber. Tilogmed AmCar sliter!
Vet at OijOij arangerer Early Fitment treff på gjøvik denne dagen i allefall.. Selv skulle jeg gjerne vært med på minitreff, men jobber denne helgen... :(
 #441686  av eiriksmil
 
Aah det er Oij-Oij som arrangerer det ja.. Hørte noe om det i går kveld, men jeg sitter med eksamenslesing om dagen.. FML :x Samme grunnen til at jeg ikke uansett hadde fått dratt på Toyota-meet. Men vi må jo kunne kjøre på med noe innslag av Toyota på neste Oij-Oij-treff? ;) Gjelder kun biler med riktig fitment seff, så det blir vel litt begrenset antall som møter opp hehe. MR2-gutta må ha coilovers og breiere hjul først :wink:
 #441692  av RuneÃ¥dl
 
eiriksmil skrev:Aah det er Oij-Oij som arrangerer det ja.. Hørte noe om det i går kveld, men jeg sitter med eksamenslesing om dagen.. FML :x Samme grunnen til at jeg ikke uansett hadde fått dratt på Toyota-meet. Men vi må jo kunne kjøre på med noe innslag av Toyota på neste Oij-Oij-treff? ;) Gjelder kun biler med riktig fitment seff, så det blir vel litt begrenset antall som møter opp hehe. MR2-gutta må ha coilovers og breiere hjul først :wink:
Så lenge det passer med jobb så er jeg med på treff :) nå er det bare en mnd igjen til ferie fra skolen også, å da blir det jo litt lettere å få tid til treff :)
vurderer sterkt å prøve å ta turen på sommertreff i år, men litt langt å kjøre aleine, så hvis noen andre fra østlandet tenker det samme, så har jeg plass i bilen hvis det blir tur! ;)