TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • sommertreff acr juni 2014

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #441706  av RuneÃ¥dl
 
Mange som har tenkt seg på sommertreff på acr? Vurderer å komme oppover med lexusen siden jeg har fri den helgen! :D
Noen som har noen meninger om treffet? Noe jeg burde ta meg tid til å dra på? Og sist men ikke minst, flere som kommer sør fra som skal oppover så man kanskje kan reise i følge? :mrgreen:
 #441707  av ArildM
 
Tar nok turen ja :) Blir trolig med AW11en.
Fin bane, tradisjonelt sett vært muligheter for mye kjøretid :)
 #441713  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Tar nok turen ja :) Blir trolig med AW11en.
Fin bane, tradisjonelt sett vært muligheter for mye kjøretid :)
Høres bra ut, kjøre på bane med AW11en?:) være der hele helgen eller? :)
 #441721  av ArildM
 
Frister å ta den ut på bana, men samtidig er jeg blitt alt for redd for den etter totaloverhalinga.
Må vel lufte den litt om det blir rolig på banen :) Om vi drar blir det hele helga ja, kjenner noen som vi overnatter hos :)
 #441725  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Frister å ta den ut på bana, men samtidig er jeg blitt alt for redd for den etter totaloverhalinga.
Må vel lufte den litt om det blir rolig på banen :) Om vi drar blir det hele helga ja, kjenner noen som vi overnatter hos :)
Ser den! Kjipt om det skulle skje noe..
Åja :) litt usikker på hva jeg gjør med overnatting, er vel sikkert ett hotell eller noe i nerheten, for campen ved banen frister ikke så veldig :p
 #441726  av ST205RR
 
anbefaler alle å ta turen,kjempefin bane å kjøre på :D
sjekk ut programmet på www.sommertreff.no
og youtube for video fra tiligere år :wink:

er vel flere som som kan bekrefte at dette er en super bane og et kjempe bra treff ??
 #441729  av RuneÃ¥dl
 
ST205RR skrev:anbefaler alle å ta turen,kjempefin bane å kjøre på :D
sjekk ut programmet på http://www.sommertreff.no
og youtube for video fra tiligere år :wink:

er vel flere som som kan bekrefte at dette er en super bane og et kjempe bra treff ??
Nå ser det ut som om jeg har klart å få med meg en kompis på tur! så da kommer vi nok oppover! :mrgreen:
Blir nok å reise oppover på torsdag tenker jeg, forsto det som om treffet starter ganske tidlig på fredag? :D
får satse på fint vær, så blir ikke de 13 timene i bil hver vei så ille :lol:
 #441733  av ArildM
 
Er en del hotell på Mo som er 20-30min unna om jeg ikke tar så ille feil. Ellers campingplasser og annet spredt rundt i området.
På ACR er det delt inn i vanlig campingområde og Partycamp. Skal være rolig på den ene delen, men jeg tviler på at det blir helt rolig uansett. Spørs om man er glad i telt og bråk :)
Ellers er arrangementet knall, som sagt meget bra bane og mye kjøretid om man vil :)
 #441735  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Er en del hotell på Mo som er 20-30min unna om jeg ikke tar så ille feil. Ellers campingplasser og annet spredt rundt i området.
På ACR er det delt inn i vanlig campingområde og Partycamp. Skal være rolig på den ene delen, men jeg tviler på at det blir helt rolig uansett. Spørs om man er glad i telt og bråk :)
Ellers er arrangementet knall, som sagt meget bra bane og mye kjøretid om man vil :)
Spørs om det blir camping på acr! Men noen som vet hvordan er det med parkering i forhold til fyll på kveld/natt? :) Lite interresert i masse fulle folk som raver og fester rundt bilen :lol:
 #441744  av ArildM
 
Tidligere har det vært avlåst område slik at man holder fulle folk adskilt fra det området der de edruelige sjåførene sitter :)
 #441746  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Tidligere har det vært avlåst område slik at man holder fulle folk adskilt fra det området der de edruelige sjåførene sitter :)
Høres bra ut! :lol:
 #442894  av gt4ivan
 
Jeg skal opp en tur med gt4'en. Ikke kjøre hehe. Vokste nesten opp på banen der.
Kræsja første bilen min der og hehe.
om der er fint vær, så er det veldig fint. Sikkert mye kontroller da på vei både nord og sør ifra. Hehe
 #443018  av Rafinus
 
Drar nedover på Torsdag med SW20 en. Satser på endel banekjøring. Men blir å jobbe endel på campen til Fredrik Åsbø, Nordvik og opplæringskontoret. Så kom gjerne innom for en prat.
Blir å bo på Racekamp, Er kontinuerlig vakthold og det skal ikke være fyll der men har sett tidligere at det bruker å Skjeie litt ut. Men de bruker å være streng.
Er jo familier med barn som også bor dær.
Er en kjempemorro bane å kjøre på :-)
 #443222  av ST205RR
 
nå bynner det å nerme seg,er folk klar ??
 #443224  av ArildM
 
Hvordan er det med biletter? Hørte at det var "tomt" for banebiletter? Må evt ta turen kun for å stille ut bilen :P