TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • nÃ¥r det eventuelt blir nye treff/møter ??

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #451614  av njal94
 
Hei :D
Som overskrifta sier, men hvor ofte blir det arrangert?
Vinter treff er antagelig ikke ofte for de fleste har antageligvis bilan til vinterlagring, eller bruker årstida til å pusse/ fikse på dæm. Skjønner å at det er store avstander mellom hverandre hvis det det blir noe, så kan bli litt vanskelig å planlegge pga familie og andre ting å forholde seg til (i e ongkar).
Men har det ikke vert mulighet til å arrangere noe på våren eller løpet av sommeren for da har man tid til å planlegge litt bedre??
(eller gjort det mellom fylkene).
Vet at det er andre klubber som gjør det så hvorfor ikke ts.ogn?
For jeg er ny her på forumet og syntes det ville hvert flott å møtte nye personer :D .

Så håper at noen har ideer på hvordan det kan gjøres :))
 #451615  av Zepticon
 
njal94 skrev:Hei :D
Som overskrifta sier, men hvor ofte blir det arrangert?
Vinter treff er antagelig ikke ofte for de fleste har antageligvis bilan til vinterlagring, eller bruker årstida til å pusse/ fikse på dæm. Skjønner å at det er store avstander mellom hverandre hvis det det blir noe, så kan bli litt vanskelig å planlegge pga familie og andre ting å forholde seg til (i e ongkar).
Men har det ikke vert mulighet til å arrangere noe på våren eller løpet av sommeren for da har man tid til å planlegge litt bedre??
(eller gjort det mellom fylkene).
Vet at det er andre klubber som gjør det så hvorfor ikke ts.ogn?
For jeg er ny her på forumet og syntes det ville hvert flott å møtte nye personer :D .

Så håper at noen har ideer på hvordan det kan gjøres :))
Er i hvertfall masse Cars&Coffee i Trondheim om det er interesse, samt at Honda kliubben arragnerer Japsetreff.
 #451617  av ArildM
 
Har hatt landsmøte på ACR på mo, men interessen dabba av. Sikker flere årsaker, feks flere år uten noe sportslig fra Toyota.
Ellers har vi prøvd å arrangere noen lokale treff, det beste vi fikk til var vel 5-6 stykker i Trondheim? Neste gang jeg prøvde var vi 2stk, meg inkludert :oops:
Ellers vil jeg varmt anbefale lokale C&C arrangementer, har vært på en del og det er virkelig det som trengs for å mobilisere entusiastene i dag såvidt jeg ser det :)