TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TS-OGN treff Leira(Fagernes) 1 og 2 juli 2017!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #457494  av Daniel HS
 
hmsilset skrev:Hvilke hytter bestilte dere som har bestilt? Ordna hytte nr.10 jeg nå.Dem minste til 625kr pr døgn.Endrer om det blir helt feil område ;)
Tror jeg har booket en av de R12-R15 hyttene... heheh
 #457560  av IS F
 
Hei!

Ny mann på forumet. Stiller på Fagernes fredag til søndag, hytte nr 4. Kjører fra Knarvik, nord for Bergen.
Har hatt Toyota I ulike fasonger sida 89 og Lexus sida 2004. Siste tilskudd 09-IS F :D , som eg henta I Sverige I påskeveka.

Var medlem av NTSC og reiste på treff i Norge og Sverige når den klubben eksisterte. Ser fram til å treffe igjen folk med same interesse. :)
 #457569  av ArildM
 
Dato er 1 og 2 Juli. Ryddet opp i alle tråder og kommentarer som kan så tvil om noe annet.
Vi beklager rotet med datoene, og håper flest mulig har mulighet til å komme innom denne helgen :)
Blir det en sukess har jeg lyst til å prøve å få til Landstreff på ACR neste sommer, i god gammel stil!
 #457605  av Villus77
 
Da slenger jeg meg på dagstur. Har lurt med kona og unger opp på hytta på Golsfjellet, så det er bare en 30 minutters svipptur ned fjellet til Leira. Sikter på lørdag efta og kveld før jeg stikker til fjells igjen.

Kommer da med en gul 93 MR2, standard NA motor.
 #457615  av ArildM
 
Bra. Noen som har sjekket opp om det enda er ledige hytter?
Kom på at jeg må fikse meg fri fra jobb. Så skal jeg se om jeg får fiksa Calipteret på Smokey og tatt han med nedover :)
Evt blir det AW11 banditten som dukker opp :) Selv om SW20 er å foretrekke på langtur :)
 #457640  av Daniel HS
 
CSen min ble ikke klar, rimelig kjipt etter uttallige timer med jobbing. :/ :/

Men vi stiller 3 mann fordelt på en CS og en SW20 Turbo :) kommer ila fredagskvelden :)
 #457641  av ArildM
 
Hører at de ivrigste er på plass :)
Gått over alle calipterne på Smokey, bytta olje, lufta clutch, blødd ut flere liter med bremseveske.
Kjørt på jobb i dag, alle systemer opp å kjøre som de skal :D
Kommer nedover fredagsnatt eller på lørdag en gang :) Må vurdere når vi skal kjøre :mrgreen:
 #457644  av hmsilset
 
Knallbra Arild :) Sikker på at Smokey sluker svingene lett som bare det :) Det var kjipt Daniel, men veldig artig du får med deg folk og biler :) å pokker, treffet var lørdag og søndag ja ;) Tjuvstart i morgen uansett! Oppdateringer kommer etterhvert på Facebook og her.
 #457645  av Daniel HS
 
hmsilset skrev:Knallbra Arild :) Sikker på at Smokey sluker svingene lett som bare det :) Det var kjipt Daniel, men veldig artig du får med deg folk og biler :) å pokker, treffet var lørdag og søndag ja ;) Tjuvstart i morgen uansett! Oppdateringer kommer etterhvert på Facebook og her.

Ja, på treff skal jeg uansett. Blir røde skilter på CSen jeg haiker med, men blir nok bra uansett tipper jeg :D :D

Også skal jeg hente noen deler rett borti gaten ila helgen også :)