TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TS-OGN treff Leira(Fagernes) 1 og 2 juli 2017!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #456163  av CelicaTurbo
 
Jeg satser på å delta, men må se litt an bilen og hva som skjer med den :)
 #456181  av OleST
 
ArildM skrev:Enig :D HÃ¥per det kommer masse 70-80-90talls Toyota innom :D
hvis de siste innleggene på forumet er noe og dømme dette etter så blir det vel 98% mr2 og 2% supra :lol:


er mulig jeg og fattern kommer, spørs hvordan det er med lommeboka. (er 2,5 timer og kjøre så da må det i så fall bli overnatting, sier ifra om vi skal eller ikke når datoen begynner og nærme seg)
 #456234  av hmsilset
 
Jeg får oppdatere lista med en "kanskje" del i løpet av uka :) Jeg har bestilt hytte, men til feil dato hehe.Det er en helårs camping, men bestilling på nett og telefon tar litt tid enda.Regner med at det blir enklere/raskere om en måned eller to.
 #456277  av Daniel HS
 
OleST skrev:
ArildM skrev:Enig :D HÃ¥per det kommer masse 70-80-90talls Toyota innom :D
hvis de siste innleggene på forumet er noe og dømme dette etter så blir det vel 98% mr2 og 2% supra :lol:


er mulig jeg og fattern kommer, spørs hvordan det er med lommeboka. (er 2,5 timer og kjøre så da må det i så fall bli overnatting, sier ifra om vi skal eller ikke når datoen begynner og nærme seg)

Jeg har vel litt over dobbelt så lang kjøretid, om jeg får mulighet til å ta turen :P Bare kjekt med overnatting :)
 #456300  av ArildM
 
Litt grilling, noen pils og litt Toyota snakk en sen sommerkveld? Høres ut som en plan for min del :)
Nøklene hiver vi på sjøen, så får den som er mest bakfull oppdraget med å dykke etter de dagen etterpå 8)
 #456453  av Makk
 
Kunne tenkt meg stille opp med Celican, men siden jeg jobber på anlegg er det konstante forandringer så jeg må se an ting som vanlig :p

Stryn Motorfestival da? Fin tur for sørfolket nå som E6 er ganske bra oppover :D
 #457217  av Villus77
 
Jeg skal prøve å få fri. Det er bare en drøy halvtimes kjøretur fra hytta (golsfjellet), så skal prøve å overtale kona om å dra med ungene opp på hytta, så kan jeg stikke på tur! :)