TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Treffet pÃ¥ flyplass.

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #10551  av bose
 
Det er altså fastsatt til 18-20.juli. Men åssen skal opplegget være? Blir det kjøring fredag og lørdag? eller titting,sikling og ha-det-gøy på fredag og kjøre på lørdag?Skal det grilles der borte?Blir det no bursdag-sang til meg?

 #10552  av Burnout
 
kjøp engangsgrill og gilde pølser,verre er det ikke.

 #10558  av bose
 
Lurte mest på om åssen det blir med kjøringa. Det har gått litt rykter om at det skal slepes hvite-varer etter traktor,stemmer det? Det må vi ha tid til! sånt er grise-gøy :D ikke spør: Ja, jeg så på sofa king stupid når det gikk på tv.

 #10588  av Christian
 
Har egentlig ikke noen planer for hvordan det blir, er mest glad i å la det flyte, viser seg ofte å bli like bra.
Det eneste jeg vil gjøre er å sette opp endel kjegler for å simulere forskjellige svinger, bortsett ifra det er det fritt frem.
(Det er asfaltert rundt et tankanlegg med god plass alle veier)
Grilling, kjøring, kikking, sikling, er ikke det obligatorisk? :)
Blir nok noen kamerater av meg som kommer ja, så jeg regner med å se kjøring i forskjellige former :wink:

Overnatting :
Det hadde vært fint om de som vil ha hytte sier ifra til meg, så slipper vi at mutter leier de bort.
Også veit jeg at de som sier de skal komme faktisk kommer :)

 #10592  av erling
 
Jeg kommer. Vil ha hytte med 2 soveplasser.

 #10594  av Christian
 
Meget bra, skal vi sitte der om natta da eller? :wink:
Neida, håper å kombinere det med noe vi kaller for Øl-camp, men kommer tilbake til det om det blir noe av :)

 #10595  av erling
 
Christian skrev:Meget bra, skal vi sitte der om natta da eller? :wink:
Bare jeg slipper å vaske/rake gulvet/veggene etterpå så... 8)

Programmet høres fint ut det. 8)

 #10606  av MR2turbo
 
Jeg vil gjerne og ha hytteplass for to :) Tror det blir litt mye reising i sommer, men det får gå... Har skikkelig lyst til å få det med meg :D

...ølling....camping....kjøring...grilling...sikling på biler.... og alt det der høres topp ut !!! :mrgreen:

 #10621  av bose
 
Mest sannsynlig hytteplass for to til meg oxo.

 #10640  av Christian
 
Markus : Den er grei.

Det er bare 4 manns hytter, men vi får se hvor mange som kommer :)
Blir det ikke så mange er det jo uansett ikke noe problem.

 #10642  av jan-erik
 
Jeg kommer, om det blir alene eller sammen med noen kompiser vet jeg ikke enda. Trenger iallfall et sted å sove :-), bilen er ikke stor nok til det :-)

Må ta er forbehold om at jeg kan utebli av ufrivillige grunner, da jeg skal gifte meg 23.8, og vet at det kommer til å bli arrangert et utdrikningslag en eller annen gang i mellom nå og overnevnte dato!

 #10665  av Christian
 
Hehe, det er lovelig fravær det da :)

Var på flyplassen igjen i kveld, satte på de gamle vinterdekka til Ahih bak og herpa de skikkelig :twisted:
Vi begynte fint på 2gir med et par piruetter, en liten røyk og så en vannvittig en på 3gir, da jeg stoppa var corden ca 2cm lang på begge hjula :roll: Morro!

Det som ikke var morro er at jeg leika litt for mye tidligre på kvelden, lå på midtstripa i relativt høy fart, fikk sleng, snurra og sklei rett over et markeringslys med baken først.
Heldigvis traff jeg med det ene enderøret, så bilen er like hel, (liten skramme i røret) men lyset kosta 2000kr :(
Skulle kanskje få litt i rabbat av driftslederen da... :roll:

 #10667  av chris
 
Det de ikke klarer med fly, det klarer Christian med MR2.. :D

Bra bilen er hel da. Utrolig heldig med treffpunkt.

 #10668  av Burnout
 
Flaks med den ja,hehe stiv pris for det lyset da. :roll:

 #10669  av Christian
 
Jeg veit, var sikker på at både hekkskjørtet og fronspoileren gikk til H****** igjen :D