TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

Teknisk diskusjon / spørsmål rundt diverse Lexus-modeller
 #457788  av ArildM
 21 jul 2017 15:01
Vanskelig å si hva det er, men om det er en avtagbar del er det vel bare å erstatte den? Er det rust i karosseriet ville jeg ha undersøkt området rundt nøye. Er det så mye rust ett sted er det nok fare for tilsvarende rust andre steder.
Er det snakk om stor kjøpesum så ville jeg ha fått en NAF test eller tilsvarende verkstedvurdering om du selv er usikker :)
 #457824  av ArildM
 23 jul 2017 10:59
Trimmet til 205hk i vognkort? Har det vært kopressor eller er det kompressor på den? Litt skeptisk.

Men det er nok bedre å se etter en bra bil i utgangspunktet som koster 20lapper mer enn ett prosjekt med rust på. Det siste blir veldig ofte dyrere :)

Ellers er vel IS200 ganske så skuddsikker :) Synes å huske det er noe fjæringsgreier som må tas vedlikehold på? Ellers det Toyota / Lexus av høy kvalitet, men som på alt annet må det ha vært utført vedlikehold når det kreves :)
 #457829  av OleST
 23 jul 2017 12:17
TTE alufelger? den mangler alt annet tte stæsj men kanskje noen har bygd den om til tte kompressor?
https://www.carthrottle.com/post/w8djdkz/ (liten post om tte kompressor kitt til is200)

leste en annen plass og tte kompressor kittet gir 200-210hk?
 #457835  av ArildM
 24 jul 2017 10:31
Ingen upris om den er i god stand. Bildene i annonsen er jo kjedelige, samtidig som fellesferien er vanligvis ett av lavpunktene prismessig for bil har jeg erfart.
Ergo teller alt i din favør for å gjøre en meget god handel på en bra bil :)
Særlig om det er kompressor på den :)
 #457842  av QuiNlan
 24 jul 2017 15:28
Holder seg godt i pris fortsatt ser jeg. Ga 180k for min i 2008. Men, denne har jo kompressor da. Det har ikke min. Lav KM har den og.