TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Felger og sommersko til Lex'n.

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #331542  av slasken
 
galx skrev: Okej. :D Rivierafelgene er meget bra. 245..bra bredde. Hvis du finner ut av innpresset på felgene/profil osv, hadde det vært fint. Driver å spekulerer litt selv.
fikk sjekket litt nærmere på dem i dag og fant ut at det var, 225/40 R18, men det er nu alt jeg vet :P Er ikke nå geni når dem kommer til biler, men heller en grønnsak :P
 #331566  av slasken
 
galx skrev:Syns det høres ganske så fornuftig ut. Subber du noe i skjemene med 40-profil ?
Nei, subber ikke noe nu, men så er ikke bilen senket enda da. Den blir senket om ei uke eller 2, så får se da hvordan det blir.
 #331613  av QuiNlan
 
Kan si som så at mine 17" i 50 profil subba i innerskjermene forran etter at jeg hadde senka den, ikke før.
 #331618  av slasken
 
QuiNlan skrev:Kan si som så at mine 17" i 50 profil subba i innerskjermene forran etter at jeg hadde senka den, ikke før.
Man får bare vente og se korsen det går seg til da. Får håpe på det beste, at det ikke subber i det hele tatt.
 #331622  av galx
 
Tja, det kan faktisk gå bra. Kjører med 35 profil på akkurat samme dimmen, og har selv spekulert på å gå over til 40 profil rundt baut. Nesten bare en tape-strimle til dekk per i dag.. Jeg har TTE-senk på 30 mm.
Dersom innpresset er lik det jeg har (ET45) så tror jeg du går klar av subbing med 40-profil. Bak er det i alle fall godt om plass, det er fremme det skorter på. Mulig du i så fall bare må varme opp en liten "bulk" i plastinnerskjermen i forkant av hjulet og forme den innover i stedet for utover. Eller valse inn innerkanten på forskjermen. Det der finner du sikkert ut av :wink:
Hadde vært topp å få en liten tilbakemelding på hvordan det går når du har senket den :twisted:
 #331663  av slasken
 
galx skrev:Tja, det kan faktisk gå bra. Kjører med 35 profil på akkurat samme dimmen, og har selv spekulert på å gå over til 40 profil rundt baut. Nesten bare en tape-strimle til dekk per i dag.. Jeg har TTE-senk på 30 mm.
Dersom innpresset er lik det jeg har (ET45) så tror jeg du går klar av subbing med 40-profil. Bak er det i alle fall godt om plass, det er fremme det skorter på. Mulig du i så fall bare må varme opp en liten "bulk" i plastinnerskjermen i forkant av hjulet og forme den innover i stedet for utover. Eller valse inn innerkanten på forskjermen. Det der finner du sikkert ut av :wink:
Hadde vært topp å få en liten tilbakemelding på hvordan det går når du har senket den :twisted:
Jepp, kan gi tilbakemelding og ta et bilde og hive med. Nu ser bilen ikke ut, fjerna bakseter og hatthylla... gjøres klar til toning av ruter :D
 #331681  av slasken
 
galx skrev:Hehe, stå på.
Du får lage en liten prosjekttråd vet du :wink: :D
Syens det er for seint og starte en prosjekttråd nu, og dessuten så har jeg ingen bilder fra det som er gjort tidligere. Og det eneste jeg blir å gjøre med bilen nu er å få senket den og tone rutene :)
 #441357  av QuiNlan
 
Bumper opp en gammel felgtråd.

Noen som har noen tanker, planer eller erfaringer rundt felger og dekk til IS200?


Vil bare sjekke litt hvor landet ligger
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16