TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye lettiser pÃ¥ GS300'n? :)

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #321866  av @lpher
 
Var innom Tevo Dekk en svipptur i dag, og ble selvfølgelig overtalt til å "prøve på" noen nye felger! BOMBE! Dette skjer hver gang jeg er innom dær! Burde begynnt å lært dette by now! :mrgreen:

Ikke ETT ord om skitten bil...kom rett fra påsketur, og med lille Thea på slep, så ble det ikke tid til vask før vi tok biler... As i said...jeg skulle jo bare "innom en tur" :lol:

Anyhow...Radni hadde ett sett med gromme 19" felger (custom lakkerte eiker med chromkant) (passende til mkIV Supra) stående...som han overtalte meg til å prøve... Så...hva synes herrene er inne, er dette for vilt på en cruiser som GS'n jo egentlig er?

Litt mer senking, og en moderat toning av ruter er inne til vurdering foresten :)
Vedlegg
Bilde-001_web.jpg
Bilde-001_web.jpg (282.62 kiB) Vist 6919 ganger
Bilde-003_web.jpg
Bilde-003_web.jpg (347.44 kiB) Vist 6904 ganger
Bilde-006_web.jpg
Bilde-006_web.jpg (1.56 MiB) Vist 6920 ganger
 #321885  av @lpher
 
celicat23 skrev:Jøss, visste ikke at de lagde en 4x4 offroad versjon av GS'en også. Må klare bra mye terreng med såpass bakkeklarering :lol:
Fjomp! :lol: Er 10 ganger verre med original fjærene... Trouble is...det finnes ingen godkjente løsninger for å senke mer enn dette på GS. Så ett alternativ kan jo være å swappe sett før hver EU-kontroll etc da ;)
 #321887  av Morten
 
@lpher skrev:Fjomp! :lol: Er 10 ganger verre med original fjærene... Trouble is...det finnes ingen godkjente løsninger for å senke mer enn dette på GS. Så ett alternativ kan jo være å swappe sett før hver EU-kontroll etc da ;)
Hvis du allerede har disse i vognkortet ang senking, og så bytter til noe lavere etterpå så er det jo ikke alle eu sjapper som klager på det da siden senking allerede står der i en form :wink:
 #321961  av @lpher
 
Morten skrev: Hvis du allerede har disse i vognkortet ang senking, og så bytter til noe lavere etterpå så er det jo ikke alle eu sjapper som klager på det da siden senking allerede står der i en form :wink:
Du ER inne på noe dær da ;)
 #321962  av @lpher
 
KK-ma70 skrev:Likte de gamle brdre på din bil Alf :(
Mja...det er det som gnager meg også...men på samme tid så har jeg lyst på nye felger! :D

Well...vi får se :)
 #322046  av lexusmann
 
Ikke så dumt det derre, Alf :D Men liker de gamle også jeg da... :lol: Var jo ikke veeldig høy syns jeg da, kanskje en anelse vil jeg si...
 #322159  av @lpher
 
Jeg feiga ut å la på gammelfelgene! :mrgreen: Dæven, de passer bra på bilen! :mrgreen:

Skal få tatt noen bilder av dem, men først må jeg få rukket å kaste litt vann på bilen først ;)