TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nye lettiser pÃ¥ GS300'n? :)

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #322160  av @lpher
 
lexusmann skrev: Var jo ikke veeldig høy syns jeg da, kanskje en anelse vil jeg si...
Not another word! :mrgreen:

Jeg har sendt ut noen forespørsler om coilover sett ;)
 #399188  av McLarren
 
Denne Lexus'en befant seg vell ikke tilfeldigvis i rundkjøra ved Shell BilBy'n sånn ca. 11:45 idag? Synes den så veeeldig kjent ut. :D
 #406704  av @lpher
 
McLarren skrev:Denne Lexus'en befant seg vell ikke tilfeldigvis i rundkjøra ved Shell BilBy'n sånn ca. 11:45 idag? Synes den så veeeldig kjent ut. :D
Jeg må innrømme at jeg er ALT for sjeldent her inne :oops: Men jeg skal forsøke å skjerpe meg litt! :mrgreen:

Jeg jobber i nærheten av Shell bilby'n så det var nok gankse sikkert meg... Come to think of it, så kjenner jeg ikke til andre (2gen.) GS300 i byen for tiden.

Siden det var akkurat denne tråden som ble revived nå, så må jeg innrømme at det ble nye felger på meg i fjort sommer....8,5"x20" og 9,5"x20" PURFECT fit if you ask me! :D

Eller hva sier dere gutter?
Vedlegg
IMG_7665_WEB.jpg
IMG_7665_WEB.jpg (1.34 MiB) Vist 5267 ganger
 #407149  av SupraJensen
 
Meget pene felger !!!!! litt specs om felgene? navn osv? :wink:
må si at den ble veldig stilig :twisted:
 #407151  av @lpher
 
SupraJensen skrev:Meget pene felger !!!!! litt specs om felgene? navn osv? :wink:
må si at den ble veldig stilig :twisted:
8,5"x20" foran og 9,5"x20" bak. Husker ikke innpresset i farta men mener det er 30 eller 35mm :)
 #407203  av SupraJensen
 
@lpher skrev:
SupraJensen skrev:Meget pene felger !!!!! litt specs om felgene? navn osv? :wink:
må si at den ble veldig stilig :twisted:
8,5"x20" foran og 9,5"x20" bak. Husker ikke innpresset i farta men mener det er 30 eller 35mm :)
Likte dem veldig godt 8) bare TTE spoilerleppe forran som mangler :wink:
 #407227  av sindrejl
 
SupraJensen skrev:
@lpher skrev:
SupraJensen skrev:Meget pene felger !!!!! litt specs om felgene? navn osv? :wink:
må si at den ble veldig stilig :twisted:
8,5"x20" foran og 9,5"x20" bak. Husker ikke innpresset i farta men mener det er 30 eller 35mm :)
Likte dem veldig godt 8) bare TTE spoilerleppe forran som mangler :wink:
Bilen er solgt nå :/
 #407266  av SupraJensen
 
sindrejl skrev:Bilen er solgt nå :/
Det var trist å høre, var en meget pen bil! 8)
 #407525  av SupraJensen
 
@lpher skrev:Takk takk :)

Var inne på tanken om leppe flere ganger, men det ble aldri alvor av det :)
ja det blir fort slik :P er jo ganske lett å utsette slikt :wink: