TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ny Lexusmodell

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #383467  av sotevik
 
lexusmann skrev:Da må det være forskjell til vanlig Auris, for den mente jeg hadde 5*114, 3.... :wink: samme som corollaen min... 8)
Det er helt riktig det.Hybrid FWD har 5-100 boltesirkel.
 #383554  av sotevik
 
pekle skrev:Så, hvordan er bilen så langt?
Bilen oppfyller alle mine forventninger angående komfort og design.Setene er gode og sitte i.Bilen er meget stillegående.Det er utrolig mye eletronikk å bli kjent med.Det eneste jeg med sikkerhet kan si er at Celicaen (T 23 )er betaktelig raskere og med bedre kjørefølelse.Jeg tror også at dette må være et meget bra bilkjøp,hvis man kan klare seg med den begrensede plassen den har.Auris er vel ganske nær på plass.
 #383555  av lexusmann
 
BILDER!!!!! :D
 #383558  av sotevik
 
lexusmann skrev:BILDER!!!!! :D
Sorry Lexusmann,jeg har ikke fotoapparat.Det er bilder tilgjengelig på nettet.Dessuten kan du se å prøve bilen hos nærmeste forhandler.
 #383560  av Harlex
 
sotevik skrev:
lexusmann skrev:BILDER!!!!! :D
Sorry Lexusmann,jeg har ikke fotoapparat.Det er bilder tilgjengelig på nettet.Dessuten kan du se å prøve bilen hos nærmeste forhandler.

What???!?? Ikkje fotoapparat :shock: Det er like før eg påspanderer deg et :wink:
 #383569  av lexusmann
 
Da må jeg til Bergen, som er 3+ timer herfra, hehe... :wink:
 #383573  av sotevik
 
lexusmann skrev:Da må jeg til Bergen, som er 3+ timer herfra, hehe... :wink:
Du burde ta den turen.Opplevelsen" live" er mye bedre enn bilder.
 #383578  av Harlex
 
lexusmann skrev:Da må jeg til Bergen, som er 3+ timer herfra, hehe... :wink:
Den turen skal jeg ta.... Estimerer 30 min herfra til Lexus Bergen... :lol:
 #384046  av lexusmann
 
Syns denne så like spennende ut som CT*en...er vel sedan versjonen...skal være 187 hester i denne...Lexus HS 250h...
Bilde
Men siden denne kom ut først, og ikke kommet til Norge/Europa, så er den vel vurdert som for dyr... :roll:
 #384047  av EXS
 
fikk litt avensis vibber av den der
 #384053  av lexusmann
 
Likte baklyktene veldig godt... :wink: vært kult om de passet til corollaen min, er ganske like på form nemlig...
Bilde
Den ligner veldig mye på corolla e15 syns jeg da, bortsett fra fronten...tror den er omtrent samme størrelsen også...
 #384108  av pekle
 
HS 250h er en separat bil, ble lansert i august 2009. Deler motor med Camry hybrid (2.4L) Men i motsetning til Camry selger den mye dårligere enn Lexus hadde håpet, så jeg tipper at den avgår ved døden ganske snart. CT kommer til å dekke noe av hullet og neste generasjon IS hybrid dekker resten. Det jeg har sett av HS tyder på mer badge-engineering enn tilfellet er med CT. Bedre om CT kommer med samme motoralternativ etter min mening.
 #384157  av sotevik
 
mr292 skrev:motoreffekten i ct'n er akkurat passe, synes jeg. hadde jo selvsagt vært morsommere med en enda sprekere motor, men det skal jo være miljøbil :P
Har hatt ct,n ei uke nå.Den er ikke så rask i Eco-normal modus nei,men økonomisk er den ca.04-05 dl.på mila.I sport forandrer bilen karakter,og blir betydelig mer turtallsvennlig og raskere, hvertfall i mellomregisteret.Er fornøyd med bilen.Celicaen blir en gammel bil sammenlignet.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10