TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ny Lexusmodell

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #381391  av pekle
 
Plassen har lite å seie for min del. Har kun køyrd Auris HSD ein god halvtime - likte det ikkje så veldig godt. Men ut frå det du seier kan det vel tyde på at eg ikkje fann trikset med girkassa.

Får satse på ein lengre prøvetur med CTen - men etter desse positive artiklane blir det vel prøvekjøringskø til langt utpå sommaren :P
 #381401  av Geir
 
pekle skrev:Plassen har lite å seie for min del. Har kun køyrd Auris HSD ein god halvtime - likte det ikkje så veldig godt. Men ut frå det du seier kan det vel tyde på at eg ikkje fann trikset med girkassa.

Får satse på ein lengre prøvetur med CTen - men etter desse positive artiklane blir det vel prøvekjøringskø til langt utpå sommaren :P
Trikset var egentlig bare å øke trykket på pedalen jevnt oppover ved akselerasjon, ikke trykke den i bånn. Det samme gjaldt på påkjøringsfeltet på E18. Jeg kom meg raskt og fint opp i 120 med Aurisen uten at den skrek et sekund. Må innrømme at jeg var rimelig fed up etter at samboeren hadde kjørt sin runde, for da var jeg lei masinga til den motoren. Heldigvis går det fint an å unngå det.

Blir fort prøvekjøringskø om de ikke får inn et par demobiler, ja. Men jeg lurer litt på om et par selgere også vil bruke denne privat, og disse lånes jo også ofte ut :)
 #381429  av sotevik
 
Hørte at de første bilene som kommer er resevert kunder.Demobilene kommer noe senere.
 #381461  av pekle
 
Hva er det slags holdning, favorisere betalende kunder :D
 #381472  av sotevik
 
pekle skrev:Hva er det slags holdning, favorisere betalende kunder :D
Helt klart en skikkelig tabbe det ja.Men bra for meg da som en av de første som får bil.
 #381673  av mr292
 
sotevik skrev:Hørte at de første bilene som kommer er resevert kunder.Demobilene kommer noe senere.
jeg har hørt noe annet, og bilen er rett rundt svingen nå.

DEMOBIL(ikke kundebil) er fremme i hvertfall neste uke. jeg håper den kommer fredag da.


foresten den mindre interesange "verso s" ankom i dag. finere enn andre versoer, men frontlyktene var ikke helt min smak.
 #381764  av sotevik
 
Det kommer helt sikkert til å bli rift om disse bilene. :D
 #381787  av lexusmann
 
Var innom Toyota i dag, prata litt om senkesett til corollaen min og litt sånt...kom inn på den nye lexusen og så sa de at de ikke ville få inn demobiler, kun eventuelle kundebiler....var ikkeno' gøy det da... :roll:
 #381799  av Geir
 
Hmm...min salgskontakt sa de ville få én demo, men at kunder som hadde forhåndsbestilt selvfølgelig ble prioritert.
 #381862  av mr292
 
da har du nok bilen din snart skal du se Geir. første lass med biler kommer ikke så lenge før demobilen vil jeg tro. men det avhenger også av tidspunktet du bestillte bestillte. var du blandt de første får du nok den på første lasset. då må jeg si du er heldig :)
 #381924  av Geir
 
mr292 skrev:da har du nok bilen din snart skal du se Geir. første lass med biler kommer ikke så lenge før demobilen vil jeg tro. men det avhenger også av tidspunktet du bestillte bestillte. var du blandt de første får du nok den på første lasset. då må jeg si du er heldig :)
Jeg har ikke bestilt ennå. Må selge unna IS-en først...annonsen er ikke langt unna nå!

Får bare beklage om jeg har uttrykt meg litt feil ovenfor. Jeg har en salgskontakt som følger meg tett fordi jeg allerede har bestemt meg, men ikke får bestilt før IS-en er solgt. Da jeg kjøpte IS-en hadde jeg ikke solgt den andre IS-en først, og da ble det bare stress økonomisk sett. Det gidder jeg ikke en gang til :)
 #382052  av sotevik
 
mr292 skrev:ok, skjønner. vurderer sterkt denne bilen. og regner med jeg har bestemt meg i løpet av neste uke. må nesten se/prøve den først.
Det ser ut som det blir mulig å prøvekjøre fra den 26/3.
 #382294  av mr292
 
varierer sikkert litt på hvor man bor i landet. personlig er jeg ikke på noen venetliste, og vet den er ganske lang. dato før den kan prøvekjøres varierer sikkert litt på hvor man bor i norge (hvilken toyota forhandler man drar til) osv, gjør den ikke?
 #382325  av mr292
 
Da har jeg sett CT'n i "live", ankom klokka 10:20 i dag i fargen "ultrasonic blue" (blåfargen). har ikke studert bilen enda, men så langt kan jeg ikke si annet enn at den var RÅÅÅ.

leste broom's test av bilen, og det eneste negative de bemerket seg var at designerne ikke hadde vært helt heldig. det sier jeg meg IKKE enig i!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10