TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ny Lexusmodell

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #382326  av mr292
 
Da har jeg sett CT'n i "live", ankom klokka 10:20 i dag i fargen "ultrasonic blue" (blåfargen). har ikke studert bilen enda, men så langt kan jeg ikke si annet enn at den var RÅÅÅ.

leste broom's test av bilen, og det eneste negative de bemerket seg var at designerne ikke hadde vært helt heldig. det sier jeg meg IKKE enig i!
 #382389  av Geir
 
mr292 skrev:varierer sikkert litt på hvor man bor i landet. personlig er jeg ikke på noen venetliste, og vet den er ganske lang. dato før den kan prøvekjøres varierer sikkert litt på hvor man bor i norge (hvilken toyota forhandler man drar til) osv, gjør den ikke?
Du får bare prøvekjørt den hos Lexus, dvs i Oslo, Trondheim, Tromsø eller Bergen, etter det jeg har skjønt.
 #382834  av sotevik
 
mr292 skrev:
sotevik skrev:Hørte at de første bilene som kommer er resevert kunder.Demobilene kommer noe senere.
jeg har hørt noe annet, og bilen er rett rundt svingen nå.

DEMOBIL(ikke kundebil) er fremme i hvertfall neste uke. jeg håper den kommer fredag da.


foresten den mindre interesange "verso s" ankom i dag. finere enn andre versoer, men frontlyktene var ikke helt min smak.
Det har ankommet biler nå. Det ut som jeg blir den første eller andre som får Lexus ct 200 h i Norge.En dag til uka. :D
 #382840  av Geir
 
Bilderbilderbilderbilder, sotevik :mrgreen:
 #383204  av sotevik
 
mr292 skrev:sotevik, du blir nok blandt de første som får ct'n ja :) men jeg vet av 2 stk på jobben som får sine på torsdag. begge er luxory utgaver med full pakke.
FÃ¥r ct,n i morgen kl.16.00
 #383217  av sotevik
 
mr292 skrev:ok, regner med du gleder deg. ta bilder !! :-)
hvilken farge er det?
Den er Black Opal utvendig og Panter black interiør.Comfort utgave med Navi og lydpakke.
 #383223  av lexusmann
 
Planer om no' skikkelige felger også? :wink:
 #383226  av sotevik
 
lexusmann skrev:Planer om no' skikkelige felger også? :wink:
Har 18" liggende igjen fra Celicaen som passer.
 #383443  av lexusmann
 
sotevik skrev:
lexusmann skrev:Planer om no' skikkelige felger også? :wink:
Har 18" liggende igjen fra Celicaen som passer.
Celica??Er det 5*100 boltsirkel på CT'en da?
 #383447  av sotevik
 
lexusmann skrev:
sotevik skrev:
lexusmann skrev:Planer om no' skikkelige felger også? :wink:
Har 18" liggende igjen fra Celicaen som passer.
Celica??Er det 5*100 boltsirkel på CT'en da?
Det stemmer det ja.Auris HSD Prius og Lexus ct 200h har samme drivverk med lik boltesirkel,nav og impress. 5x 100mm.
 #383450  av lexusmann
 
Da må det være forskjell til vanlig Auris, for den mente jeg hadde 5*114, 3.... :wink: samme som corollaen min... 8)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10