TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Passer disse hovedlyktene?

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #368552  av 2fast4u
 
Til RHD ? Feil lysbilde for vår trafikk.

:wink:
 #368559  av QuiNlan
 
Og, de var noe sviiiinaktig dyre. Finnes et dusin av rimeligere lykter med svart innmat på samme nettsted.
 #368585  av Innertier
 
QuiNlan skrev:Og, de var noe sviiiinaktig dyre. Finnes et dusin av rimeligere lykter med svart innmat på samme nettsted.

Men de er til is 300, og etter det jeg har lest på forumet, passer ikke de til 200, uten en go del timer med modding? Men takk for hjelpen=)
 #368741  av galx
 
Innertier skrev:
QuiNlan skrev:Og, de var noe sviiiinaktig dyre. Finnes et dusin av rimeligere lykter med svart innmat på samme nettsted.

Men de er til is 300, og etter det jeg har lest på forumet, passer ikke de til 200, uten en go del timer med modding? Men takk for hjelpen=)


Enig med QuiNlan, tror ikke du har lett nok på nettet.. Som nevn tidligere, disse lyktene kan du ikke bruke heller. De er til en høyrestyrt utgave, og som du kanskje husker fra trafikkskolen - så er lyssøylen helt omvendt enn venstrestyrte biler.. Fine var dem, men ubrukelig til din bil. Ikke får du den EU-godkjent, ikke får du lyset du trenger, og i tillegg får onkel politi eller biltilsynet noe å gni hendene sine for i det du svinger inn på innvinkingsstedet.
 #368743  av galx
 
Innertier skrev:Hei. Har lest litt rundt her på forumet og funnet ut at lexus is 300 lykter ikke passer is 200. Men disse er Altezza/is 200 lykter, og skal da passe? Hva tror dere?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LEXUS-20 ... 53e23fe0dd
At det er så mye modifisering av Innfestingen til frontlyktene på Is200 med is300 lyktet, er jeg slett ikke sikker på.. Mener "NEO" her inne på forumet kjøpte frontlykter til is300(for xenon), men etter litt småjusteringer i underkant passet dem fint. De største forskjellene på lyktene bruker å være om de er tilpasset for Xenonlys eller ordinære lys. Du kan sikker sende han en PM, så får du vite mer :)
 #368781  av Innertier
 
galx skrev:
Innertier skrev:Hei. Har lest litt rundt her på forumet og funnet ut at lexus is 300 lykter ikke passer is 200. Men disse er Altezza/is 200 lykter, og skal da passe? Hva tror dere?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LEXUS-20 ... 53e23fe0dd
At det er så mye modifisering av Innfestingen til frontlyktene på Is200 med is300 lyktet, er jeg slett ikke sikker på.. Mener "NEO" her inne på forumet kjøpte frontlykter til is300(for xenon), men etter litt småjusteringer i underkant passet dem fint. De største forskjellene på lyktene bruker å være om de er tilpasset for Xenonlys eller ordinære lys. Du kan sikker sende han en PM, så får du vite mer :)

Hehe, ble oppmerksom på at de var for RHD etter dere påpekte det ja. Har sett på nettet at disse også finnes for venstre styrt, men får leite å håpe jeg finner de=) Og takk så mye for hjelpen:)