TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Facelift IS 250/350/IS-F

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #368765  av lexusmann
 
IS får facelift ser jeg nå...ørsmå forandringer i front samt litt andre baklykter....
http://www.dinside.no/850754/lexus-is-f ... bmw-killer
 #368824  av QuiNlan
 
Jeg vet ikke om jeg liker det faktum at baklyktene bygger litt utover fra karosseri. Er dette "nyheten" eller har det vært sånn?
 #368832  av Geir
 
QuiNlan skrev:Jeg vet ikke om jeg liker det faktum at baklyktene bygger litt utover fra karosseri. Er dette "nyheten" eller har det vært sånn?
Alltid vært sånn. Det ser verre ut på bildene enn det er. Selv har jeg ikke syntes det har vært noe stygt, og jeg liker generelt sett ikke deler av karosseri som stikker ut.

Syntes forøvrig det er gledelig at CO2 går ned. Bilen bør bli litt rimeligere da. Og det er interessant med en 2-liter. Vil den nå ut til flere i Norge med den motoren tilgjengelig?

Selv vurderer jeg nå å bytte til CT200h. Blir jeg ikke overbevist etter en eller flere testturer kommer jeg nok til å bytte til en nyere IS220d.
 #368945  av 2fast4u
 
Geir skrev: Syntes forøvrig det er gledelig at CO2 går ned. Bilen bør bli litt rimeligere da. Og det er interessant med en 2-liter. Vil den nå ut til flere i Norge med den motoren tilgjengelig?
Det blir 2,2 ltr 150hk i nye IS200d, ikke 2,0 ltr.
Lavere utslipp og hk så den blir vel litt billigere, men hadde vel egentlig burde ha endret litt på gear/utveksling også.

:wink:
 #369004  av Geir
 
2fast4u skrev:
Geir skrev: Syntes forøvrig det er gledelig at CO2 går ned. Bilen bør bli litt rimeligere da. Og det er interessant med en 2-liter. Vil den nå ut til flere i Norge med den motoren tilgjengelig?
Det blir 2,2 ltr 150hk i nye IS200d, ikke 2,0 ltr.
Lavere utslipp og hk så den blir vel litt billigere, men hadde vel egentlig burde ha endret litt på gear/utveksling også.

:wink:
Det stemmer. Jeg leste feil da jeg leste om den nedtunede 2,2 literen. Den blir jo da satt i IS200d...helt riktig :)

Det blir spennende å se hva den kommer til å koste. Tror det blir en viktig modell sammen med CT200h ift å få flere nordmenn til å velge Lexus.

CT200h kommer i mars 2011. NÃ¥r kommer IS200d og nye IS220d?
 #369073  av 2fast4u
 
Geir skrev:
CT200h kommer i mars 2011. NÃ¥r kommer IS200d og nye IS220d?
Produksjon på den nye serien ble startet i August, så bilene er vel like om hjørnet,
burde vær her før jul. :)

:wink: