TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Coilovers is 200

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #369915  av Amund
 
Dersom det er høgdejustering du er ute etter, eller kjører mykje på bane, så funker KW sine veldig bra (med TÜV papirer)

Men om du ikkje kjører mykje på bane, og klarer deg med normal senk ville eg heller ha brukt pengene på skikkelige dempere og fjærer i stedet for billige coilovers :) (som for eks de du linket til....)

Etter nokon runder på ringen med min, med R-dekk, TTE senk og Bilstein dempere, så fant eg fort ut at coilovers ikkje er nødvendig for meg i vert fall :roll: Sitter nok i svingene til å kjøre fra M3 og porsche blandt anna 8) (kjem sjølvsagt an på sjåføren og)
 #370014  av Innertier
 
Hehe, blir nok lite banekjøring ja=) Sant det du sier, invistert i skikkelige dempere og fjærer istedet. TTE senk koster jo skjorta?? Hva måtte du ut med for bilsteindemperne da?;) Og takker for svar=)=)
 #370025  av Amund
 
TTE senk koster vel ca 3000 på toyota?
bilstein dempere meiner eg å huske at låg på ca 5500, omtrent det samme som trd dempere forøvrigt.
 #370161  av Innertier
 
Amund skrev:TTE senk koster vel ca 3000 på toyota?
bilstein dempere meiner eg å huske at låg på ca 5500, omtrent det samme som trd dempere forøvrigt.

Får vente et par lønninger, så får jeg vel fleske til;) ikke så altfor værst pris heller. Venter en del stæsj fra ebay nå, så har nok å henge fingrene i foreløpig=)
 #371639  av Kimbo
 
men tte til 3000 kroner er vel bare fjører?
jeg har hørt med alle firmaer som har med noe sånn å gjøre og da fant jeg ut at autopower.no kunne få tak i godkjent senkesett med tuv til rundt 5000 :) Tenkte jeg skulle bestille når det kommer inn etterlengtet skattepenger i slutten av mnd :P hehe :P H&R tror jeg merke var :D
 #371687  av Amund
 
Kimbo skrev:men tte til 3000 kroner er vel bare fjører?
jeg har hørt med alle firmaer som har med noe sånn å gjøre og da fant jeg ut at autopower.no kunne få tak i godkjent senkesett med tuv til rundt 5000 :) Tenkte jeg skulle bestille når det kommer inn etterlengtet skattepenger i slutten av mnd :P hehe :P H&R tror jeg merke var :D
TTE er kun fjærer ja, men det er vel H&R også? Har ikkje prøvd H&R, men er dei verdt 2000 meir enn TTE sitt sett då? :P