harared skrev:galx skrev:Litt "off topic": karosserimessig er det ikke forskjell på is200 og is300, selv om noen forhandlere av uorginale karroserideler kan påstå dette (panser osv..) Den orginale frontfangern er litt anderledes på is300 vs. eldre modeller av is200. Det har lite med lengden å gjøre, men heller med at is300 ble levert med xenonlys - derfor er det innfelte lyktespylere i frontfangene, så ingen tilpasningsforskjell
Var i kontakt med Rhys Millen Racing angående kittet de selger til is300: http://www.rmrproducts.com/store/pc/vie ... ategory=17
Fikk beskjed om dette ikke ville passe pga forskjellene på fangerne. Jeg har 1999 mod med lyktespylere uten xenon. Uansett er det is300 uten lyktespylere også, forskjell på US og Euro utgave.
Mulig det var det de tenkte på, men ganske rart da det er kun ei leppe som monteres på til front og bakfanger.
Eksosen passer uasett, tro meg. Innfestingen under bilen er akkurat den samme uansett is200/300 US eller Euro.
Ser på bildenen av linken du limte inn at bakfangeren ser lengre ut bakover, så jeg må nok gi meg på den.
. Har kjørt flere IS300 i US, og har ikke sett dette før nå på bildet
Dette er nok sansynlig da is300'ene vi kjørte i US var lettere modifisert og stylet - altså andre bakfangere enn originalt.
Har kjøpt tilsammen 2 eksossystemer fra US som er til IS300, og et GReddy/Trust cat-back i Norge som er til IS300. Ingen forskjell på innfestningene i det hele tatt. En av eksospottene (cat-back) jeg fikk oversendt fra US, hadde
litt lengre stuss enn normalt, mulig det er for å kompansere for den merkelige forlengelsen dem har gjort på den orginale bakfangeren. Latterlige sikkerhetsreglement dem har "over there". Samtidig har dem et latterlig enkelt reglement for å modifisere bilene, står liksom ikke helt i stil til hverandre, hehe.