TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ny på forumet

  • Diskusjon og spørsmål om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #379637  av Julebrus
 
Eier en IS200 2004. Ikke så mye mer og si :)
Sist redigert av Julebrus den 17 mar 2014 23:26, redigert 3 ganger totalt.
 #379658  av harared
 
Velkommen skal du være :)

Ble litt nysgjerrig da det står Limited Edition på den lappen der. Hva vil det si?
Ser du har flere krom detaljer på interiøret ditt. Ettermontert?
 #379671  av ArildM
 
Velkommen :) IS200 er ikke feil bil å ha :)
 #379702  av harared
 
Jeg fant selv svar på det jeg lurte på, var ikke klar over denne Limited Edition utgaven.
Lexus ville selge flere biler før den nye modellen i 2005 og da innførte de denne sent i 2003.
Den har sotede lykter foran og bak, xenonlys, alu rundt vindusheisknappene, dash og klimakontrollen, armlene i midten, helskinn interiør, ekstra oppbevaringboks i dash, 17" hjul med 11 spokes, parkeringssensorer?, elektrisk soltak?.
Mekanisk lik de andre, men med det lille ekstra som ikke sport utgaven hadde.
Fantes andre versjoner i rød ca75 stk og gul ca200stk.

Litt "funfacts" som jeg håper ikke ødelegger tråden din. Så grattis med en bil som ikke "alle" andre har orginalt :)
 #379719  av Julebrus
 
harared skrev:Jeg fant selv svar på det jeg lurte på, var ikke klar over denne utgaven.
Lexus ville selge flere biler før den nye modellen i 2005 og da innførte de denne sent i 2003.
Den har sotede lykter foran og bak, xenonlys, alu rundt vindusheisknappene, dash og klimakontrollen, armlene i midten, helskinn interiør, ekstra oppbevaringboks i dash, 17" hjul med 11 spokes, parkeringssensorer?, ?.
Mekanisk lik de andre, men med det lille ekstra som ikke sport utgaven hadde.
Fantes andre versjoner i rød ca75 stk og gul ca200stk.

Litt "funfacts" som jeg håper ikke ødelegger tråden din. Så grattis med en bil som ikke "alle" andre har orginalt :)
Har orginale lykter foran og bak, og ingen parkeringssensorer,elektrisk soltak eller Cruise control. Det Eneste jeg merka før jeg fant ut at det var Limited Edition var interiøret.
Fikk ingen beskjed om at det var en Limited Edition da den ble kjøpt i Tyskland heller, gikk lang tid før jeg vant hefte også :mrgreen:
 #379765  av harared
 
Ok, tok utgangspunkt i det som sto om bilen rundt om på nettet. Kan tenkes det var forskjellig fra land til land.
Fikk kjøpt en del av det ekstrautstyret over disk hos Toyota, men er vel mer begrensa nå.
 #379779  av Julebrus
 
mads abrahamsen skrev:Fin bil du har kjøpt deg :mrgreen:
Takk, begynner å bli en stund siden nå :P