TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • VÃ¥lerbanen i mai?

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #380382  av Kimbo
 
Er det noen her inne som skal på Gatebil på våler? som skal inn og stille ut ? hadde håpt om flere likesinnede som skal stille ut som det kanskje går an å stille ut sammen med :D
 #380393  av ErikG
 
Jeg skal dit og stille ut. Regner med å stille ut to biler forhåpentligvis. Skal stå på VTS-racing campen.
 #380396  av Kimbo
 
du som sto siden av meg med avensis på gjøvik-treffet? men nå har jeg null peiling på å stille ut da :D
 #380398  av Ã˜rjan
 
Jeg skal, men usikker på hvilken bil jeg skal ha med.. og om jeg skal kjøre eller stille ut..
 #380400  av ErikG
 
Kimbo skrev:du som sto siden av meg med avensis på gjøvik-treffet? men nå har jeg null peiling på å stille ut da :D
Var nok det ja....
 #380436  av galx
 
Litt misunnelig ja..
Ingen som tar turen opp til Mo i Rana på Sommertreff (sommertreff.no) 2 helgen i juni :?: ACR-banen.
Jeg drar dit som alle andre år.
Mange med en god posjon rått Toyota og Lexus-materiale som tar veien dit, så er det jo en meget bra bane der som alle kan prøve seg utpå :D
Ts-ogn har hvert år stor stand med fin mulighet for å stille ut bilen :wink:
 #380465  av Kimbo
 
så hvis jeg kommer til mo i rana så kommer du til våler da galx? :D hehe
 #380489  av galx
 
Kimbo skrev:så hvis jeg kommer til mo i rana så kommer du til våler da galx? :D hehe
Hehe, nei tror desverre ikke jeg tar turen til Våler i år. Har vært der 3 år på rad, 2 år uten bil da..
Tur med gutta blir prioritert til Top Gear Live - Oslo i slutten av mars :mrgreen:

Men uansett, anbefaler Sommertreffet på Mo. Blir fler og fler som kommer sør fra :)
 #380539  av Kimbo
 
dit skal jeg å :D lørdag blir det her da :D klokka 1800 :D
 #380795  av galx
 
Kimbo skrev:dit skal jeg å :D lørdag blir det her da :D klokka 1800 :D
Skal lørdag kl 12 :wink: Gull-billett :mrgreen: