TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ny Lexus: IS200d

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #384517  av mr2storbrua
 
Ser at Lexus har lansert et nytt motoralternativ. Litt forskjell i designen også, blant annet på frontlyktene og baklyktene. Var egentlig på tide at hvite blinklys ikke bare var forbeholdt F-versjonen.

http://www.dagbladet.no/2011/03/19/tema ... /15874397/
 #384527  av lexusmann
 
Skal være den samme 2,2 liters motoren, kun nedtunet til 150 hk.... :wink: står vel også i bl. a Rav4...
 #384529  av Mr_Storbrua
 
lexusmann skrev:Skal være den samme 2,2 liters motoren, kun nedtunet til 150 hk.... :wink: står vel også i bl. a Rav4...
Står vel i avensis automat au..

Kunne godt tenkt meg en sånn bil.. helt greit forbruk au. Og endelig hvite blinkers bak :)
 #384574  av Mr_Storbrua
 
Drafter skrev:Æsj det ligna på Avensis og Volvo S-serien..

Hvor ligner det på en avensis???
 #384576  av ArildM
 
Presiserer at selv om dette er et Toyotaforum med spisskompetanse på Sportsbiler, er vi alltid åpne for alle typer Toyota/Lexus/Scion.
Synes førovrig at denne bilen var pen jeg da :) Selv om jeg ikke er noen dieselmann selv må jeg si at dieselbilene har kommet langt bare de siste årene :)
 #384593  av ArildM
 
Les setningen: TS-ogn er et forum med spisskompetanse på sportsbiler, men også inkluderende for alt som kryper og går av Toyota.
Forstår at dette er viktige temaer for dere, men ber dere om å holde dere saklige og til emnet.

Foreslår å ta videre Diesel VS Bensindiskusjon her hvis dere fremdeles er giret: viewtopic.php?f=32&t=37948 :)
 #384813  av mr2storbrua
 
Dere må gjerne fortsette denne diskusjonen på "bensin vs diesel"tråden som det er henvist til tidligere i dette emnet :roll:

For å prøve å komme tilbake til topic: Tror denne nedtuning kan gjøre bilen mer konkurransedyktig når man ser på konkurrentene. Som sagt så syns jeg faceliften var en forbedring (som det som oftest er, hvorfor kan ikke den opprinnelige bilen komme med facelift? :roll: ), har dere hørt om at denne skal komme på de andre IS'ene også?
 #384842  av mr2storbrua
 
Grunnet mye off-topic om diesel vs bensin har jeg nå flyttet mange poster over til den tidligere nevnte topic'en. Beklager for litt rar kontekst i enkelte innlegg pga dette.