TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus LF-Gh

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #386348  av mr2storbrua
 
Noen som har noe informasjon om denne? Antar at det blir noe ala LF-A med hybridmotor, sikkert litt mildere da...

Baken syns jeg ser lovende ut, men fronten blir litt for ekstrem (type Hyundai Coupe/Veilside-styling) forhåpentligvis er dette pga lite bilde og at det blir bedre når man ser hele fronten.

Konseptbilen blir vist avduket i New York 20.april, så da regner jeg med man får en del informasjon...
Vedlegg
front.jpg
front.jpg (20.13 kiB) Vist 6925 ganger
bak.jpg
bak.jpg (29.89 kiB) Vist 6925 ganger
 #386417  av lexusmann
 
De er ikke redde for utfordrende design det er helt sikkert, syns det ser bra ut jeg... :wink:
 #386423  av Drafter
 
Har marius miga vært med på å designe den grusomme frontfangeren tro?
 #386439  av lexusmann
 
Skal visst være ny GS etter hva jeg hører... :wink:
 #386447  av Julebrus
 
Ser lovende ut, men Begynner å bli lei dette hybrid tullet :(
 #386455  av Geir
 
Julebrus skrev:Ser lovende ut, men Begynner å bli lei dette hybrid tullet :(
Da tror jeg du blir lei Toyota og Lexus fortere enn du kanskje ønsker selv.

Toyota skal ha "full hybrid lineup" innen 2020. Lexus skal etter det jeg har lest ha det samme tidligere enn det, og de er jo også mildt sagt godt på vei. Det er jo bare IS og LF som ikke tilbys med hybrid i Europa p.d.d.

Når det gjelder designet på denne prototypen, så ser designspråket bra ut, men jeg håper frontfangeren blir tonet ned en del før produksjon, men det er jo min mening. Den blir litt i overkant.
 #386459  av Julebrus
 
Geir skrev:
Julebrus skrev:Ser lovende ut, men Begynner å bli lei dette hybrid tullet :(
Da tror jeg du blir lei Toyota og Lexus fortere enn du kanskje ønsker selv.

Toyota skal ha "full hybrid lineup" innen 2020. Lexus skal etter det jeg har lest ha det samme tidligere enn det, og de er jo også mildt sagt godt på vei. Det er jo bare IS og LF som ikke tilbys med hybrid i Europa p.d.d.

Når det gjelder designet på denne prototypen, så ser designspråket bra ut, men jeg håper frontfangeren blir tonet ned en del før produksjon, men det er jo min mening. Den blir litt i overkant.
Så lenge ikke IS kommer som hybrid, så er jeg happy
 #387132  av mr2storbrua
 
Da er det kommet nye bilder. Må si at fronten ble bra nå når jeg så "the big picture" (bokstavelig talt :wink: )

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Er mange Lexuser jeg kunne tenkt meg nå ja :twisted:
 #387133  av Geir
 
"Darker side of Green" så det holder!! Hybrid er ikke kjedelig lenger. Beast.
 #387225  av pekle
 
Julebrus skrev: Så lenge ikke IS kommer som hybrid, så er jeg happy
Neste generasjon kjem garantert som hybrid. Meiner det er 2015 Lexus has sagt at dei skal ha hybridalternativ av alle modellar.
 #387249  av Drafter
 
pekle skrev:
Julebrus skrev: Så lenge ikke IS kommer som hybrid, så er jeg happy
Neste generasjon kjem garantert som hybrid. Meiner det er 2015 Lexus has sagt at dei skal ha hybridalternativ av alle modellar.
Slik er det vel med toyota og. Innen et visst årstall skal halvparten av bilene være hybryd eller noe? :lol:
Uffa meg...Gummistrikk motoren tar overhånd.

Baken på den lexusen var ALTFOR mye Biemer..
Det samme gjelder formen og linjene fra siden..
http://www.bmw.no/no/no/newvehicles/5se ... curity.jpg

Den svære plastikk grillen foran var vel ikke det peneste dem har produsert, selvom den så en del morskere ut sammen med LED lyktene..
Så pen ut inni og tøffe felger!
 #387267  av pekle
 
Tja, syns vel ikkje GS450h har så mykje gummistrikk over seg - den var ganske digg å kjøre. Dieseldrag med bensinkomfort. Men det er klart det er nok litt å hente på dei mindre utgåvene. Ser fram til eg får CTen, men kjem nok til å savne rekkeseksaren ;)

Enig i at det var litt mye 5-serie over den LF-Gh'en. På den andre side er eg ikkje så stor fan av hekken på dagens GS.
 #387274  av Julebrus
 
pekle skrev:
Julebrus skrev: Så lenge ikke IS kommer som hybrid, så er jeg happy
Neste generasjon kjem garantert som hybrid. Meiner det er 2015 Lexus has sagt at dei skal ha hybridalternativ av alle modellar.
Bra jeg skal ha Supra etter Is200 da :D

Men må si denne var utrolig tøff da :)
 #387348  av dca
 
Drafter skrev:
pekle skrev:
Julebrus skrev: Så lenge ikke IS kommer som hybrid, så er jeg happy
Neste generasjon kjem garantert som hybrid. Meiner det er 2015 Lexus has sagt at dei skal ha hybridalternativ av alle modellar.
Slik er det vel med toyota og. Innen et visst årstall skal halvparten av bilene være hybryd eller noe? :lol:
Uffa meg...Gummistrikk motoren tar overhånd.

Baken på den lexusen var ALTFOR mye Biemer..
Det samme gjelder formen og linjene fra siden..
http://www.bmw.no/no/no/newvehicles/5se ... curity.jpg

Den svære plastikk grillen foran var vel ikke det peneste dem har produsert, selvom den så en del morskere ut sammen med LED lyktene..
Så pen ut inni og tøffe felger!
Har du prøvd hybrid lexus? Er ett fåtall av kjøretøyene på veiene som hamler opp med de - foråsiesånn..
 #387378  av Drafter
 
Har prøvd hybrid prius.Skal ikke si så mye om hva jeg mener..
Uansett om det er en ferrari hybrid kan den ikke måle seg opp til gode gamle ottomotoren :lol:

Men utenom det er det vel toyota og lexus som er noen år foran i tid fremfor andre bilmerker..