TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus LF-Gh

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #387399  av Julebrus
 
Drafter skrev:Har prøvd hybrid prius.Skal ikke si så mye om hva jeg mener..
Uansett om det er en ferrari hybrid kan den ikke måle seg opp til gode gamle ottomotoren :lol:

Men utenom det er det vel toyota og lexus som er noen år foran i tid fremfor andre bilmerker..
Har selv prøvd Prius, kjørte med ansikt uttrykk som dette :(
 #387402  av Geir
 
Når folk flest assosierer Prius med hybrid, så skjønner jeg at det oppleves som kjedelig.

Disse folkene bør sette seg bak rattet i en GS450h for å skjønne at det ikke er teknologien som gjør det kjedelig, men bilprodusentene selv. Toyota har kommet et lite steg videre fra Prius med Auris, mens Lexus har allerede i mange år vært alt annet enn kjedelig med hybrid.
 #387407  av Julebrus
 
[quote="Geir"]Når folk flest assosierer Prius med hybrid, så skjønner jeg at det oppleves som kjedelig.

Disse folkene bør sette seg bak rattet i en GS450h for å skjønne at det ikke er teknologien som gjør det kjedelig, men bilprodusentene selv. Toyota har kommet et lite steg videre fra Prius med Auris, mens Lexus har allerede i mange år vært alt annet enn kjedelig med hybrid.[/qu

Helt enig, GS450h er jo sprek som fyttirakkern, er en fyr som kjører en GS450h i Tjøme område. dessverre er denne fyren farlig i trafikken, etter de gangene jeg har møtt han.
 #387451  av magnesmurf
 
Drafter skrev:
pekle skrev:
Julebrus skrev: Så lenge ikke IS kommer som hybrid, så er jeg happy
Neste generasjon kjem garantert som hybrid. Meiner det er 2015 Lexus has sagt at dei skal ha hybridalternativ av alle modellar.
Slik er det vel med toyota og. Innen et visst årstall skal halvparten av bilene være hybryd eller noe? :lol:
Uffa meg...Gummistrikk motoren tar overhånd.

Baken på den lexusen var ALTFOR mye Biemer..
Det samme gjelder formen og linjene fra siden..
http://www.bmw.no/no/no/newvehicles/5se ... curity.jpg

Den svære plastikk grillen foran var vel ikke det peneste dem har produsert, selvom den så en del morskere ut sammen med LED lyktene..
Så pen ut inni og tøffe felger!

Sier meg enig her. For mye bmw drag over hekken og siden, og fronten liknet på en dårlig stylet audi med tanke på den store grillen.
 #387491  av Radial
 
Jeg er så Utrolig lite begeistret for Hybrid... av den rene grunn at det ikke er noen reell klima-fordel eller utgiftsfordel å kjøre Hybrid. + alt det som KAN gå istykker av Elektronikk, huff! Bruktbil blir DYRT i framtida! Får holde seg til gamle biler sålenge man orker å skru vel :)

Men designet på LF-Gh var veldig gromt... Men BMW 5-serie har vært utgangspunktet ser det ut som :P