TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • radio/CD-spiller til IS200

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #396920  av borkri
 
Hei! Noen som vet om hvor man kan få tak i radio/CD-spillere til IS200? Evt. noen som har en liggende? Da tenker jeg på en som funker.. :)

Svar settes stor pris på :)!
 #400767  av Neo
 
borkri skrev:Hei! Noen som vet om hvor man kan få tak i radio/CD-spillere til IS200? Evt. noen som har en liggende? Da tenker jeg på en som funker.. :)

Svar settes stor pris på :)!
ebay
 #401542  av Drafter
 
De cd spillerne der må være konstruert for å IKKE fungere, dette er min andre originale, dem står bare skurrer og lager stygge lyder.. for noe dritt..

Noen som vet om ettermarkeds cd spillere passer i is200?
Er ikke sikker men tror det blir kluss med det fordi jeg har sport høytaler systemet med ekstern forsterker og ikke den innebygde som er i de standard utgavene?

Noen som vet.....?
Link?
 #404218  av borkri
 
Clawhammmer skrev:Du skal få min for 1000kr + frakt
Hei! Lenge siden jeg har vert innpå her nå ser jeg, men så flott da! Hvilket nummer er det på framsiden? Er det 13902? :)
 #404219  av borkri
 
kimbeer skrev:Har en liggende jeg og om noen trenger =)
Har du den fortsatt? Til hvilken årsmodell er det? Er det 100% fungerende med radio + CD-spiller som funker?
 #404324  av Drafter
 
borkri skrev:
kimbeer skrev:Har en liggende jeg og om noen trenger =)
Har du den fortsatt? Til hvilken årsmodell er det? Er det 100% fungerende med radio + CD-spiller som funker?
Bare et tips, er sjelden det er noe galt med disse.
Problemet er at tullinger som stapper disse fulle med 6 cder og at cd veksleren henger seg.
Har hatt opp min selv, har ikke vært noe problem etter det så lenge man kun bruker 1 cd av gangen.
(eller i værste fall må ta ut cd'en etter bruk)
Skru av ramma rundt så klarer du lett å vippe ut cd'ene med en skrutrekker eller for hånd.
Prøv dette før du koster deg på å kjøpe ny..

Eller så kan du jo gå for ettermarkeds spillere, men disse passer kun for de is200 med simpleste lydanlegget.
Ikke i sport utgavene med høytalere i hattehylla og de med forsterker integrert i dashbordet en plass.
(passer ikke)
Da må du i såfall bytte alle høytalerne..

Hvis du går for original spiller, kontroller at det 5 sifra nr som står i framkant av spilleren stemmer overens med din siden det er flere typer.
 #404586  av SupraJensen
 
Eller så kan du jo gå for ettermarkeds spillere, men disse passer kun for de is200 med simpleste lydanlegget.
Dette stemmer nok ikke, da jeg har en IS200 med den berømte suben (6x9 med subfunksjon) og Pioneer spilleren passet som bare det den :wink: må bare kobles rigtig i forhold til orginal forsterker i dashbordet :wink:
 #404712  av runeme
 
Kan selv bekrefte at det er "null" problem å etterinnstallere - også på Sport utgaven. Trenger kun en kabelsats fra e-bay (forenkler installasjonen ivertfall). God lyd med alle originale høyttalerne, samt alle fordeler som det finnes på moderne dobbeltDIN (handsfree, navi, mp3,video, +++).

mvh
Rme
 #406703  av @lpher
 
1-DIN og 2-DIN går knallfint i IS det...trust me on this ;)

Chris her på forumet can hook you up om du vil ha ett godt tilbud på spiller med all nødvendig mont. utstyr :)