TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noe Ã¥ tenke pÃ¥ ved kjøp av IS250?

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #406690  av Gt-4-Ever
 
Er det noe jeg bør være obs på ved kjøp av denne bilen?

Vil være 2006-2007 modell, bensin automat og bakhjulstrekk.

Takker for svar. :)
 #408170  av lexusmann
 
Har også begynt å leke med tanken på en IS 250(ev 220), men ønsker manuell... men det var de penga da... :roll: er inne på mobile24.no nå og kikker... er jo ikke mange til salgs her til lands.. noen som vet om det er noe å hente på å importere?
Beklager hvis jeg kupper tråden din... :wink: men tenkte det var bedre å hive meg med denne enn å lage en ny på akkurat det samme emnet...
 #408179  av moekkamann
 
lexusmann skrev:Har også begynt å leke med tanken på en IS 250(ev 220), men ønsker manuell... men det var de penga da... :roll: er inne på mobile24.no nå og kikker... er jo ikke mange til salgs her til lands.. noen som vet om det er noe å hente på å importere?
Beklager hvis jeg kupper tråden din... :wink: men tenkte det var bedre å hive meg med denne enn å lage en ny på akkurat det samme emnet...
Så en ISF til salgs i tyskland/polen, denne kosta bare 290,000 der, men...inkl avgifter og alt i norge for å få skilter på den ble det 950 ca...
Står en ISF på lexus oslo samme modell men har gått litt mindre den ligger til 800..

men 220? er ikke det bare diesel da? hadde heller gått for 250 da i så fall.

hender det ligger litt flere på blocket.se

edit: dette tok meg 30sekunder.........
http://www.clublexus.com/forums/is-seco ... is250.html
 #408267  av 2fast4u
 
lexusmann skrev:Har også begynt å leke med tanken på en IS 250(ev 220), men ønsker manuell... men det var de penga da... :roll: er inne på mobile24.no nå og kikker... er jo ikke mange til salgs her til lands.. noen som vet om det er noe å hente på å importere?
Beklager hvis jeg kupper tråden din... :wink: men tenkte det var bedre å hive meg med denne enn å lage en ny på akkurat det samme emnet...
Står en med manuell på Avaldsnes, ikke mange av disse, er tungsolgt, så det er vel mulig å prute på denne.
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33588978

Men anbefaler automat, du vil ikke angre hvis du velger automat m/ ACC og Pre Crash.

:wink: