TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ettermontere kompressor pÃ¥ is200

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #437958  av RuneÃ¥dl
 
Noen som har peiling på hvor mye jobb det er å ettermontere kompressor på en IS200? hva trengs utenom selve kompressoren? kjører man på org hjerne? eller må det monteres datasprut osv? har veldig lite peiling på dette, så all informasjon mottas med takk! Og er dette noe som er mulig å få godkjent? :P
 #437999  av harared
 
Hvis du søker litt så finner du svar på det du lurer på.
Enklest er TTE kittet som er TUV godkjent, men oppgaven blir å finne ett til salgs...
 #438024  av RuneÃ¥dl
 
harared skrev:Hvis du søker litt så finner du svar på det du lurer på.
Enklest er TTE kittet som er TUV godkjent, men oppgaven blir å finne ett til salgs...
Har funnet ett TTE kitt, men sliter med å finne ut om jeg kan kjøre på org hjerne, eller om jeg trenger datasprut?..(sikkert jeg som er dårlig til å søke).. men noen som har svar på dette?
 #442235  av RuneÃ¥dl
 
Drar opp igjen denne tråden!
Noen her inne som vet noe om kompressor og om man trenger chip/datasprut?? Lite peiling på dette og eneste jeg har klart å finne er dette:
The TTE supercharger comes with a piggyback ecu. Older versions of this ecu are reported to have some issues which are said to be resolved in the ecu which is packaged with any new supercharger. At one stage TTE did replace these units free of charge but as the surplus old stock has been sold this may no longer be the case..

Noen som vet hva "piggyback" betyr? :p

EDIT: fant ut av det :)
 #442245  av RuneÃ¥dl
 
Noen som vet hvor man får tak i tuv papirer til tte kompressoren? :)
 #442259  av RuneÃ¥dl
 
Zepticon skrev:
Runeådl skrev:Noen som vet hvor man får tak i tuv papirer til tte kompressoren? :)
Her:
Lexus IS200 TÃœV.rar
Takk! :mrgreen:
 #443823  av RuneÃ¥dl
 
K.Forthun skrev:Hvordan gikk det med monteringen ? :)
Ble ikke noe av dette enn så lenge.. ikke bare bare å få tak i tte kompressoren, men er på utkikk etter en :)
 #443829  av K.Forthun
 
Runeådl skrev:
K.Forthun skrev:Hvordan gikk det med monteringen ? :)
Ble ikke noe av dette enn så lenge.. ikke bare bare å få tak i tte kompressoren, men er på utkikk etter en :)

Nei de er ikke det letteste å få tak i. håper du finner da :)
 #443886  av Phinex
 
Ser det ligger et kitt ute på finn nå til 12,000,-. Om du er på facebook kan du også melde deg inn i Is200 grupper og spørre der, dukker opp komplette kitt fra tid til annen. Eller du kan sende en PM til "Ricky's Lexus parts", en fyr i England. Han driver med is200 hugging og delesalg. Har en pakke på vei fra ham til min bil nå, veldig åkei fyr :)