TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • IS200 SportCross - Diverse bilder

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #439067  av Nugatti
 
Skjer så lite her uansett, så tenkte jeg kunne dele litt bilder og slikt :)
Her er "Sølvpilen"

Bilde

Har fiksa slike baklys som brukes i USA og Asia der tåkebaklys ikke er påkrevd. Jeg satte inn pæreholdere for doble glødetråder (5W/21W) i tåkelysene og koblet 5W-kretsen til skiltlyskretsen så de alltid er på om bilens øvrige lys er på. Koblet 21W-kretsen til den originale tåkefunksjonen innom bremselyskretsen via simple enveisdioder.
Mine runde baklys lyser nå normalt (5W) ved vanlig kjøring og lyser sterkt (21W) under bremsing eller om jeg slår på tåkebaklysene med den originale knappen inne i kupeen. Diodene er der for å hindre at strømmen går "feil vei" om jeg bremser mens tåkelysene er på.
Om vinteren er denne lille modifikasjonen gull verdt, siden pærene i disse runde røde øynene er rett innenfor lykteglasset og dermed smelter vekk snø og is. De svake 5W-glødetrådene er nok :)
Pærene til de vanlige baklysene sitter som kjent for langt inn i selve lykta til å smelte vekk dette. Summa summarum blir jeg bedre sett, og det uten å sjenere :)
Bilde
Bilde

Skiene på plass:)
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

LED-skiltlysenheter (altså ikke bare pærebytte, men bytte av selve modulen)
Bilde

Lange varer går som en drøm, når passasjersetet foran kan legges flatt :)
Bilde

Bilde

Praktisk bord!
Bilde

Enda lengre varer får gå på taket
Bilde

Bilde

Bilde

Til slutt en liten lekevideo på parkeringsplassen utenfor jobben en tidlig søndag morgen :)
Sist redigert av Nugatti den 28 jan 2014 07:15, redigert 1 gang totalt.
 #439081  av RuneÃ¥dl
 
Se der ja! Fin bil :D bare å si ifra hvis du vil koble baklys på en bil til :lol:
Var noe mistenkelig kjent med veiene på videoen også :lol: haha!
 #439085  av Nugatti
 
Har du et lunkent lokale å jobbe i, kan vi fint fikse det :)
Problemet kommer når du gjør slikt i 10 kuldegrader med bare en liten varmevifte stående :P
 #439089  av RuneÃ¥dl
 
Nugatti skrev:Har du et lunkent lokale å jobbe i, kan vi fint fikse det :)
Problemet kommer når du gjør slikt i 10 kuldegrader med bare en liten varmevifte stående :P
Haha, ja blir fort vekk litt kaldt å stå ute å fikle med sånnt nå ja :lol:
 #442040  av Nugatti
 
Nye sommerhjul :)



Vårrengjøring:


Her oppbevarer jeg alle mine kaker: