TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • IS220d TRC og VSC

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #440048  av Toy-joda
 
Sliter med å finne ut hvordan man får av TRC (helt av altså, inkludert VSC)
På nye mod, 08' og opp er det noe forskjellig, du gjør da som normalt å trykker inn TRC knapp intil det kommer opp i display to ganger.
men dette funker ikke på min da den bare viser en gang og den skrur seg ikke helt av(vsc fortsatt på)
Er det noen her som vet hvordan man får det av?
er det noe form for rar fotdans som på ES og enkelte 250?
 #440204  av Toy-joda
 
Fant ut av det.
vist noen andre noen gang skulle lure så er det:

1. Forsikre deg om at bilen er i Nøytral og at håndbrekket er nede
2. Start Motoren
3. Dra opp håndbrekket
4. Trå inn bremsen og slepp
5. Trå inn bremsen og slepp
6. Ta ned håndbrekket
7. Trå inn bremsen og hold den inne
8. Dra opp håndbrekket, og ta det ned igjen (mens du holder inne bremsen)
9. Dra opp håndbrekket, og ta det ned igjen (mens du holder inne bremsen)
10. Slepp bremsen
11. Dra opp håndbrekket (la det stå oppe)
12. Trå bremsen inn og slepp den
13. Trå bremsen inn og slepp den

Da skal det komme opp i display at traction er skrudd av
BÃ¥de traction og VSC er av.

Det er en irriterende unødvendig metode, men samtidig litt artig. Er nesten som en juksekode for ett spill :roll:
 #441148  av klukke
 
Takk !

Herlighet så tungvint dt skulle være då. har leitet etter dette siden eg kjøpte bilen or to måneder siden, kor fant du det ?
 #441628  av Toy-joda
 
klukke skrev:Takk !

Herlighet så tungvint dt skulle være då. har leitet etter dette siden eg kjøpte bilen or to måneder siden, kor fant du det ?
Fant det egentlig aldri, men så at d fantes en metode for 250(da automatgir) og da måtte du trykke fotbrekk. bytta ut fotbrekk med handbrekk og d funket heldigvis :D
finnes også "hemmelige" menyer på navigasjonssystemet hvor du kan stille inn på masse unødvendige ting. Eneste vert å stille inn der er bluetooth innstillinger for samtaler d er vist noen som sliter med lydkvalitet. Har aldri hadd problemer med d selv men kan vere nyttig.
man kan også se registrerte feilkoder vist jeg ikke husker feil. :P
 #441630  av ArildM
 
Minner meg om juksekoden til gamle konsoller, husker det var liknende fikling med "koder" på Sega Megadrive og Sonic spillene :D
 #441664  av Geir
 
Morsomt at flere finner ut av dette, hehe! Jeg husker følelsen da jeg fant det ut i 2009. Jeg fikk ikke lagt meg den kvelden :D

viewtopic.php?f=55&t=30465&p=315272#p315272
 #442610  av Toy-joda
 
Geir skrev:Morsomt at flere finner ut av dette, hehe! Jeg husker følelsen da jeg fant det ut i 2009. Jeg fikk ikke lagt meg den kvelden :D

viewtopic.php?f=55&t=30465&p=315272#p315272
Hehe skal inrømme at det var utrolig stas å finne ut av det ja, var vinter og snø på veien da også. ble ikke en rolig kveld :D

ja tenkte på spillkonsoller når jeg så det her jeg og :P