TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Velkommen til lexus-eiere

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

 #53614  av kennethx
 
NINJA!!

Da skal jeg ha post nr2!

Velkommen!

 #53618  av @lpher
 
Inni heiteste! Det gikk fort! :D

Well?...start recruiting guys :D

@lpher

 #53641  av Kjelliken
 
:D Ja velkommen skal de være men hvor er de hen???????

Vel når dere kommer inn her så er dere velkommen... :wink:

Er litt tregere jeg en de som surfer 24/7 liksom lol :roll:

 #53652  av DannyBoy
 
Velkommen skal dere være Lexus-eiere-som-ikke-er-her,-men-som-sikkert-kommer-etterhvert :P

 #53704  av Remi
 
er vell flere som eier corolla en lexus her så egentlig er det her kansje et vill spor.. men men :roll:

 #53716  av jan-erik
 
Remi skrev:er vell flere som eier corolla en lexus her så egentlig er det her kansje et vill spor.. men men :roll:
"Toyota Sportscar Owners Group Norway". Kan ikke helt se hvor Corolla faller inn her, med unntak av noen GTI modeller og AE86 utgavene. Lexus har jo noen sportslige varianter, samt at den har bakjulstrekk. F.eks. IS200 og nye SC utgaven er da meget sportslige. Ellers så har vi jo "Annet" til Corolla, Avensis, Carina osv.

 #53733  av @lpher
 
Er nok som Jan Erik sier at Lexus leverer sportslige utgaver av de fleste av sine modeller...og kommer etter sigende til å ta dette enda ett skritt videre...snart...nettopp derfor er det viktig for oss å ta vare på eierne av disse når de kommer :)

Supran'n (mkIV) har foreksempel veldig mye tilfelles med forrige generasjon Lexus SC. Så jeg tror ikke man skal undervurdere Lexus ved å se på de som ikke-sportslige old-mens cars...DA har man en klassisk skivebom spørr du meg :D

Just wait and see :D

@lpher

 #53735  av Remi
 
@lpher skrev:Er nok som Jan Erik sier at Lexus leverer sportslige utgaver av de fleste av sine modeller...

jeg tror ikke man skal undervurdere Lexus ved å se på de som ikke-sportslige old-mens cars...DA har man en klassisk skivebom spørr du meg :D

Just wait and see :D

@lpher
Det er ingen tvil om at lexus leverer sportslige biler.. la no det være klart.. :D

 #53736  av Remi
 
@lpher skrev:Er nok som Jan Erik sier at Lexus leverer sportslige utgaver av de fleste av sine modeller...

jeg tror ikke man skal undervurdere Lexus ved å se på de som ikke-sportslige old-mens cars...DA har man en klassisk skivebom spørr du meg :D

Just wait and see :D

@lpher
Det er ingen tvil om at lexus leverer sportslige biler.. la no det være klart.. :D

 #53748  av chris
 
Remi skrev:
@lpher skrev:Er nok som Jan Erik sier at Lexus leverer sportslige utgaver av de fleste av sine modeller...

jeg tror ikke man skal undervurdere Lexus ved å se på de som ikke-sportslige old-mens cars...DA har man en klassisk skivebom spørr du meg :D

Just wait and see :D

@lpher
Det er ingen tvil om at lexus leverer sportslige biler.. la no det være klart.. :D
blir nå i hvert fall klart når du fyrer av flere likens poster ;)

 #53798  av Remi
 
hehe den pcn her e litt klikk av og te.. min feil beklager :D

 #53813  av sindrejl
 
hehe mange poster gjør det sikkert at vi tror på'n ;) Velvel velkommen sportslige-lexus-eiere-som-ikke-er-her-ennå, men-som-snart-kommer.

 #53818  av @lpher
 
sindrejl skrev:hehe mange poster gjør det sikkert at vi tror på'n ;) Velvel velkommen sportslige-lexus-eiere-som-ikke-er-her-ennå, men-som-snart-kommer.
LOL...gutter....det ER flere Lexus-eiere her inne en dere tror...trust me on this :D

@lpher

 #53966  av Remi
 
@lpher skrev:
sindrejl skrev:hehe mange poster gjør det sikkert at vi tror på'n ;) Velvel velkommen sportslige-lexus-eiere-som-ikke-er-her-ennå, men-som-snart-kommer.
LOL...gutter....det ER flere Lexus-eiere her inne en dere tror...trust me on this :D

@lpher
Hvor? ka med en reklame snutt på tv2 ? :lol: