TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Chip til Lexus is200

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #451430  av Frosty200
 
Hallays! Har sedd litt etter Chip til min lexus is 200, blir dyrt å spandere kompressor på en såpass "gammel bil" fant en i Australia til 12 000 men var litt drøyt, så kom jeg over denne på Ebay og lurer på om det bare e tull å bruke 2000 på chip eller har dere noen bedre forslag? (Denne boxen) http://www.ebay.com/itm/OBD2-OBDII-Perf ... yr&vxp=mtr

PÃ¥ forhond takk! :D
 #451435  av RuneÃ¥dl
 
Chip på is200'n vil vel ikke gi noe serlig effekt økning... Selv har jeg ingen erfaring med ebay chipbokser, men chipping er generelt lite effektivt på sugemotorer :wink:
 #451447  av Frosty200
 
Okei, da holl eg meg unna chip ;)
Blir lyden noe grommere på en is200 hvis man kun bytter Endestussen eller er det lurt å bytte hele greia?
evt. noen billige plasser å kjøpe Eksosanlegg som gir grom å fin lyd som er rimelig?

Takk for svar!
 #451448  av RuneÃ¥dl
 
Får grovere lyd hvis du bytter bakpotta ja.. jeg gjorde det på min, men syntes det ble litt mye lyd, så byttet til TTE bakpotte. Men hvis du er ute etter mye lyd så er det bare å kjøpe grovere bakpotte, eller alt nytt :)

Hvor i landet holder du til? Har en simons bakpotte tilpasset is200 liggende i Hønefoss hvis du vil ha noe billig å prøve med :)
 #451453  av QuiNlan
 
HKS Silent Hi-Power er også en grei bakpotte. Denne bråker ikke mye, og gir nydelig lyd med kjøring på lavt turtall. Litt ekstra HK gir den og, men ikke mye :)
 #451472  av Frosty200
 
Takk for svar! Bor I Nord-Norge så blir vell kansje bedre å bare bestille en endestuss fra Skruvat eller noe ;) Men takk for tilbudet.
Blir litt i dyreste laget for Hks Silent for en student ;) Såfremst man ikke kun kan få kjøpt endestussen??
 #451473  av RuneÃ¥dl
 
Å sette på en ny endestuss vil ikke gi endring i lyd bare utseende. Du må bytte hele lyddemperen for mer lyd :)
 #451488  av Frosty200
 
(Y) ! Noen som har et tips tel lydemper til en vettig pris som gir grom lyd? takk for Svar !!

:D
 #451858  av Nugatti
 
Cobra Sport i England gir deg rustrfritt fra katalysatoren og bakover (catback) til IS200 for 5000 inkl. frakt både med og uten "resonnator" (uten er desidert mest høylydt).
http://cobrasport.com/index.php/cobra-s ... 98-05.html