TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TÃ¥kelykter IS200

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #451752  av LexusIS250
 
Hei!

Fikk pris på nye tåkelykter hos Toyota idag til min nyinnkjøpte IS200 '00, og de skulle ha kr. 5700 for hver side... :shock: Noen som har en grei side man kan få kjøpt dette noe billigere? Har sett flere på ebay som selger, men vil være sikker på at de jeg kjøper hos er seriøse og at jeg ikke får noe "jalla-greier".

På forhånd takk for svar :)
 #451754  av Zepticon
 
Ebay er stort sett seriøse om du veit hva du skal ha :)
 #451755  av LexusIS250
 
Åja, jeg har ikke kjøpt så mye på ebay, derfor jeg lurer litt. Har bruks sewellpartslexus.com tidligere, men de har jo "lagt ned" nå, så da får vi prøve noen andre. :)
 #451756  av Zepticon
 
LexusIS250 skrev:Åja, jeg har ikke kjøpt så mye på ebay, derfor jeg lurer litt. Har bruks sewellpartslexus.com tidligere, men de har jo "lagt ned" nå, så da får vi prøve noen andre. :)
Betal med paypal og send dispute om du ikke får varene innen 30 dager, eller mulig det er 45 dager nå.
 #451759  av LexusIS250
 
Jeg betalte bare med valig kort (via ebay sine sider), men rekner med det går bra siden det også er et alternativ?
 #451793  av M Hinna
 
Jeg manglet et tåkelys til min IS200. Kjøpte disse http://www.ebay.com/itm/Lexus-IS300-IS2 ... Sg&vxp=mtr - fikk de etter kun et par dager, og de satt som hånden i hansken. Ebay funker til alt, det er til og stole på, du bør bare se på personen som selger det, hvilken feedback han/hun har som fått som står helt til høyre, men du har også Ebay Money back guarantee visst du av en eller annen grunn ikke fikk det du har bestilt. Men paypal er lettest, fort og lage og enkelt og bruke, da har du og flere ''bevis'' på at det har blitt handlet, dersom det skulle oppstå noen problemer.
 #451797  av LexusIS250
 
Takk for tips! Disse du refererer til er vel "kopier" og ikke originale (kanskje bare en fordel ettersom de originale ikke akkurat er noe å skryte av i forhold til dugg/vann i lyktene :lol: ). Jeg har nå kjøpt lykter, kom på ca. 4500 NOK inkl. frakt og avgifter.
 #451799  av M Hinna
 
Er kopier ja, men det er bra i forhold til pris, har ikke merket noe dugg eller fukt til nå, er et par uker siden jeg bestilte det. Ble 2000,- for de med frakt og avgifter. Men neste gang du trenger noe kan det være en fordel og bare ta en kjapp titt på ebay først, mye bra der og :D
 #451805  av LexusIS250
 
Ja, når de koster "bare" 2000, så er det sikkert er bedre alternativ, for jeg rekner med at selv de originale vil bli som "normalt" etter en stund (dugg og vann) selv om de er skifta, og lykta i seg selv er det sikkert ikke SÅ stor forskjell på :)