TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Irriterende piping!!

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #60650  av haraune
 
Noen har funnet på å lage en alarm som piper noe forferdelig når is200 står i revers. dette er for at inkompetente sjåfører ikke skal legge inn R ved en feil. 1ste og rev er ganske nær.

Vet noen hvilken sikring eller rele som må røskes ut og kastes på havet for at denne pipingen skal holde opp?? :evil:

men ellers er bilen bra.... :wink:

 #62146  av KK-ma70
 
er det ikke sånn ryggelyspære med piping i da? Bare skift ut ryggepæra med vanlig pære så får du ingen lyd. Har ikke hørt om noe annet enn den slags varsling jeg... men så vet ikke jeg så mye heller da :roll:

 #62191  av Remi
 
KK-ma70 skrev:er det ikke sånn ryggelyspære med piping i da? Bare skift ut ryggepæra med vanlig pære så får du ingen lyd. Har ikke hørt om noe annet enn den slags varsling jeg... men så vet ikke jeg så mye heller da :roll:
Dette er sannsynligvis rett. :D

 #62206  av Gjest
 
nei alarmen ligger i dashbordet. det første jeg sjekka var pærene!
Dette har vært diskutert på det engelske forumet for lexus også.
Må vel bare følge ledninga fra ryggelysbryteren til jeg finner piperen... :roll:

 #62210  av haraune
 
hey! :?
hvorfor kom innlegget mitt som gjest? Har jo auto innlogging...

 #62269  av MR2turbo
 
haraune skrev:hey! :?
hvorfor kom innlegget mitt som gjest? Har jo auto innlogging...
Det går an å poste som gjest i denne delen av forumet.. og om du får tildelt en annen IP adresse enn den du hadde må du logge inn på nytt ;)

Er sikkert noe av den samme pipinga som var på min om jeg hadde nøklen i tenninga og åpnet døra... jeg bare trakk ut kontakten til boksen som lyden kom fra, jeg... :P Men det var jo irriterende å lete etter den da, for da måtte den stå og hyle hele tiden ;)