TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • CD- streik....

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

 #71336  av lexusmann
 
Du hadde vært kjempegrei hvis du kunne sjekke opp hvem som gjør det.... :) Og gi meg et vink på mail eller pm eller sms (90088312)hvis du finnner ut noe? På forhånd takk....

 #71486  av lexusmann
 
Joda, så helt greit ut det der, men har NULL peiling på ebay, helt grønn.... :oops:
Aner ikke hvordan det fungerer, burde jeg det? Har lurt på om det går an å lage en selv, men det er kanskje vanskelig?

 #71540  av jensi
 
Jævla bra med Ebay.

Hopp inn i det så ser du kor enkelt det er.

Jens

 #73726  av lexusmann
 
Tror jaggu jeg vant budrunden på den ramma...Nå er det bare å finne ut hvor mye jeg skal betale.... :?
Så da ordner det seg kanskje....har en Sony minidisc spiller liggende, men da må jeg jo ha cd-magasin i tillegg...blir kanskje en vanlig cdspiller i stedet....time will show,som dem sier :)

 #73738  av @lpher
 
lexusmann skrev:Tror jaggu jeg vant budrunden på den ramma...Nå er det bare å finne ut hvor mye jeg skal betale.... :?
Så da ordner det seg kanskje....har en Sony minidisc spiller liggende, men da må jeg jo ha cd-magasin i tillegg...blir kanskje en vanlig cdspiller i stedet....time will show,som dem sier :)
Cool....kjør på :D

@lpher

 #76051  av lexusmann
 
Dette her med ebay har tatt litt tid, første gang, skjønner ikke helt hva som står(trodde jeg forstod engelsk)og det har vært litt fram og tilbake....SÅ får jeg en mail hvor det står at jeg skal betale £1000 i forsendelse!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :shock: Holdt på å dette av stolen, og skrev sporenstreks tilbake at hvis dette stemte, kunne de bare ryke å reise!!!!
Hallo, skjønner ikkenno, jeg, når ramma kosta £23.99 så må jo være noe steike hakke gæærnt et sted????????
Ingenting som skal være enkelt her i verden, skjønner jeg..... :roll:
Hvet ikke hva jeg skal gjøre... :cry:

 #76068  av @lpher
 
lexusmann skrev:Dette her med ebay har tatt litt tid, første gang, skjønner ikke helt hva som står(trodde jeg forstod engelsk)og det har vært litt fram og tilbake....SÅ får jeg en mail hvor det står at jeg skal betale £1000 i forsendelse!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :shock: Holdt på å dette av stolen, og skrev sporenstreks tilbake at hvis dette stemte, kunne de bare ryke å reise!!!!
Hallo, skjønner ikkenno, jeg, når ramma kosta £23.99 så må jo være noe steike hakke gæærnt et sted????????
Ingenting som skal være enkelt her i verden, skjønner jeg..... :roll:
Hvet ikke hva jeg skal gjøre... :cry:
Hmm....wierd... Tror nesten man må finne noen respektable utenfor ebay å handle av....

@lpher