TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Styling is 200

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

 #89395  av Erlend
 
Det var artikkel om akkurat den bilen i Import Tuner for en stund siden om jeg ikke husker feil! Skader ikke å titte litt rundt :) Skal holde øynene åpne jeg finner en omtale av den og om det står hva slags speil han har.

 #89396  av post_mortem
 
det eneste som er litt kjipt er at det er i glass fiber. vet at glass fiber blir fort ødelagt. siden bilen min er verdags bil, vet jeg ikke om det er noe å satse på. Kune tenkt meg orginal tte front. med noen side skjørt.
Noe jeg også kunne tenkt meg er dobble optter bak.

 #89424  av alpinelexus
 
fordel at lakkeren vet at det er glassfiber også. mange som har "brent" seg på at det kjøreres varme tørking på det. ikke mye fine passformer igjen da!! har hatt glassfiber på de to siste bilene mine og det er godt etter all forventning bra, med tanke på at de gar hatt 7-8 cm klaring fra bakken!! man får jo apr sine speil til lexusen!!

 #89449  av celicat23
 
Tror jeg glatt ville kjøpt meg skjørte settet + grillen + lykte listene fra vizage hvis jeg hadde hatt en is. Polyurethane materiale, og hvis passformen er like perfekt som på celica skjørte settet jeg har så er det bare en glede å montere det.

Fant noen speil på:

http://www.lextasy.com/is300_accessories_14_ctg.htm

Vizage kit'et:
Vedlegg
9_P_is300_RL.jpg
9_P_is300_RL.jpg (20.36 kiB) Vist 3215 ganger
9_P_is300_FL.jpg
9_P_is300_FL.jpg (22.16 kiB) Vist 3215 ganger

 #89489  av Erlend
 
Synes Vizage-kitet var veldig fint jeg! Litt utenom det vanlige, relativt diskret og samtidig agressivt.

Elsker sånne cleane bilder forresten 8)

 #89499  av post_mortem
 
fett det kittet der ja.
Har de øyelokka på bilen min!