TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Godkjenningspapirer????

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #86416  av alpinelexus
 
Finnes det noen papirer som tilsier hvor mange hk en lexus is 200 er godkjent for?? hvem har, eller hvor kan man få tak i det?

 #86432  av GT4 CS
 
Hør med importøren. De skal sitte på informasjon. Men ikke alltid de vil dele den. Husk at om lexusen er godkjent med 500hk i tyskland er den det her i norge også :)

 #86558  av alpinelexus
 
hjelper lite og vite at den er godkjent for mere, når man ikke har dokumentasjon for det!! biltilsynet i norge er ikke så snille!! for prøve og høre med importøren om det, ingen som har papirer som har montert tte kompressor kittet??

 #86592  av lexusmann
 
Har ikke så mye dokumentasjon, men det fulgte med en mappe med monteringsinstruksjoner og noen tuv-papirer...Har det ikke godkjent i vognkortet, da....

 #86601  av alpinelexus
 
kanskje litt frekt og spørre om dette siden du har kjøpt tuv godkjent kitt!! Men du har ikke muliget til og kopirer dette eller faxe dette til meg så jeg kan se om noe er bruktbart?

 #86605  av lexusmann
 
alpinelexus skrev:kanskje litt frekt og spørre om dette siden du har kjøpt tuv godkjent kitt!! Men du har ikke muliget til og kopirer dette eller faxe dette til meg så jeg kan se om noe er bruktbart?
Nå har jeg ikke kjøpt noen ting selv da, var så heldig å komme over et ferdigbygd eksemplar...Send adresse på pm så skal jeg se hva jeg får til... :wink:
Hva skal bruke det til da?? Bare lurer....Har hørt priser 50k+ for montering av et slikt sett....